• Ke ik krijg dus vanaf gisteren geen mails meer. Het ligt niet aan hotmail fosho wnt ik hb al 3andere e-mail adressen geprobeert ik krijg de bevstiging er niet voor van Quizlet. het ligt dus aan Q. dat weet ik zeker. Nauw ik stuurde zo juist een pb naar bomm een moderator antwoord niet stuur ik weer 1 antwoord nog steeds niet stuur ik een derde en nu is ze off. Moet ze mij niet helpen ik bedoel dit is wel een groot probleem. Naar rutger stuurde ik ook al een mail maar die is off. Ik haat Quizlet op dit moment zo veel!!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=4036

    Hier staat een mogelijke oplossing, groeten Lena




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: oplossing;))


    *He's the one.

    Ik ook geloof me!!!


    *He's the one.

    Ik kom niet meer op mijn oude account. En ik krijg geen mail met me wachtwoord enz.. Echt zo balen.. Ik was bezig met een nieuwe quiz, en opeens meld hij me af en ik meld me weer aan en steeds zegt hij wachtwoord vekeerd, terwijl ik me mailtje voor me neus had van het inschrijven.. Echt werdo :s Ik wilde met mijn bf samen een pagina maken voor quizen, we hebben wel 5mails geprobeerd en we kregen geen activeer mailtje..

    Het gaan me vervelen, ik wil veder met me oude quiz kunnen en niet steeds horen je wachtwoord is vekeerd..

    da is gwn om zot van te worden, ik heb zeker al 2x veranderd van emailadres maar ik krijg gwn geen zo'n bevestigingsmail, het komt mijn strot uit

    OMG erg, mss moet je eens een pb'tje naar rutger daarover sturen!!


    *He's the one.

    Joa ik ook GUSTICOASTER ik bn ook al 3keer veranderd maar ik rkijg die bevestigingsmail ook niet dus ik dnk dat het aan Q zel ligt!!


    *He's the one.

    Ik heb al gemaild en een prive berichtje gestuurd.. maar ik krijg helemaal nix terug!

    En ik krijg ook geen activeermail voor een nieuwe pagina..

    ik denk dat et ligt aan die updates van Quizlet

    ow ik weet het nei tmaar rutger is momenteel nog niet on geweest dus je moet wchten!!


    *He's the one.

    Sorry iedereen, maar ik was niet thuis. M'n zusje za top het internet wat ervoor zorgde dat quizlet als tablad online stond, nog aangemeld op mijn account. :')
    Bedankt voor de pb bom, ofzo.

    Schat lieford, je hebt helemaal gelijk, ik heb gisteravond een quizje van me online gezet, nog maar 25 x gemaakt miss klinkt dit raar maar meestal zijn ze al wel 55 keer gemaakt dus dat is weer een teken dat niemnad dat mailtje meer krijgt van. Er is een nieuwe quiz ontworpen...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lievord hoi krijg jij er ook geen meer, ikw ord zowat gek!!!!


    *He's the one.