• Wat verstaan jullie onder privacy?
    En wat vind je van het feit dat mijn moeder net mijn kamer kwam binnengestormd met de mededeling dat ze op mijn bed de was ging opvouwen?

    Ik vind dit "schending van mijn privacy"
    Mijn kamer is mijn kamer.
    En als ik in mijn kamer ben, ben ik teruggetrokken, en wil ik met rust gelaten worden.

    Dikke discussie hierover gehad, en mijn moeder vind mij een egoïstische trut.

    Het is inprincipe jouw kamer niet. En voor mij is privacy op de deur kloppen als iemand wilt komen, mijn e-mail niet lezen etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Romances schreef:
    Die discussie komt me bekend voor. En ik ben het met je eens (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Significance schreef:
    Ik vind het vervelend wanneer mijn vader en moeder met me meekijken als ik achter de laptop zit, sommige dingen hoeven hun gewoon niet te weten hah.(nerd)


    Precies. Ik kan soms niet eens aan mijn verhaal schrijven als ik hun geloop op de gang hoor. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik op mijn laptop zit en mijn vader inbreekt via zijn computer. Hij heeft een programma waarmee hij mijn laptop kan overnemen, dus vanaf zijn computer mijn muis kan bedienen en nouja, gewoon alles kan doen wat ik ook met mijn laptop kan doen. Bijv. als ik op msn zit kan hij meelezen en gewoon berichten naar mijn vrienden sturen. Héél irritant.
    Gelukkig gaat hij meestal wel weg als ik dat vraag. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen