• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een rookverbod op scholen komen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Als jongeren willen roken doen ze het heus wel hoor. Duidelijke regels lijken me genoeg.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oneens. Het gaat ze toch niet stoppen, ze zullen het dan juist spannender vinden om te doen.

    Oneens, Ze roken toch wel, met of zonder regels :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Oneens, dan sneaken ze nog meer weg om te roken. En dat doen ze al genoeg om te blowen omdat het niet mag. (Niet dat ik vind dat dat op scholen mag, maar je snapt me wel. Zo niet, dan toch. :Y))


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens. Geen argument voor nodig, is allemaal al gezegd hierboven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oneens daardoor gaan er echt niet minder mensen roken

    bij ons op school moet je al een rookpasje hebben en daarvoor heb je handtekening van je ouders nodig en je mag maar op een plek op school roken

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 1:03 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Bij ons is dat al? ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.


    I rather love then fight.

    Oneens vind ik, ik kan er over meepraten aangezien ik bij mensen loop die elke dag stiekem achter de struikjes gaan roke.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oneens, er zijn toch regels? Ze moeten toch allemaal buiten roken, dan heeft niemand er last van. :') En als ze op het schoolplein niet mogen lopen, gaan ze wel even buiten het hek staan hoor. Het zal dus niets voorkomen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 8:10 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oneens, waar moet ik dan heen x'D


    -

    Oneens, ze moeten sowieso al buiten roken dus de mensen die niet roken, hebben er opzich toch geen last van. En bij ons op school mag je ook nog niet eens overal buiten roken.


    Everything is worse without music.

    theBronx schreef:
    Oneens. Als jongeren willen roken doen ze het heus wel hoor. Duidelijke regels lijken me genoeg.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Significance schreef:
    Oneens, ze moeten sowieso al buiten roken dus de mensen die niet roken, hebben er opzich toch geen last van. En bij ons op school mag je ook nog niet eens overal buiten roken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, Bij ons mocht je vroeger overal roken, sinds dit schooljaar hebben ze speciale vakken gemaakt, die abnormaal klein zijn voor mensen die roken op onze school. En ik ben iemand die rook en heb er bij de leerlingenraad op onze school ervoor kunnen zorgen dat er een 'rookhok' komt. Maar sowieso een verbod heeft vrij weinig zin, ze gaan het toch wel stiekem doen.


    komm und hilf mir fliegen, leih mir deine flügel.