• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een rookverbod op scholen komen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soulsavers schreef:
    Haha liever wel, want ik kan echt niet tegen die rook :'D En vooral als ik buiten sta in de zomer of zo. Maar ja, je kan ze toch niet verbieden te roken? En dan gaan ze ergens anders heen, op de straat en zo. En dan komen ze te laat in de les omdat ze langer moeten lopen en blablabla..
    Oneens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal mee eens! Soms riek je echt hoe hard mensen wel niet stinken naar tabak en die rook is al helemaal niet prettig. Thuis adem ik het al genoeg in dus op school moet het er heus niet bij. Misschien zou een rookruimte ook niet zo slecht zijn op school.


    Be a hero, kill your ego.

    Dat is er toch al?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja. Roken is ongezond, dat leer je notabene op school. Dus ik vind dat scholen het goede voorbeeld moeten geven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pff, ik weet het niet.
    Moreel gezien is het beter voor hun gezondheid.
    Maar je moet jongeren ook hun vrijheid geven, want als je hun iets verbiedt, gaan ze het nog liever doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Bij ons is dat er al?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bigfoot schreef:
    Oneens. Het gaat ze toch niet stoppen, ze zullen het dan juist spannender vinden om te doen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Oneens, bij ons op school hebben we een vak met witte lijnen waar NIET gerookt mag worden. Maar iedereen staat daar alsnog. Ze luisteren er toch niet naar. Ik moet je eerlijk zeggen. Ik ook niet. Ik rook ook gewoon waar ik wil. En is het niet menselijk dat je juist doet wat niet mag? Ik zou het wel doen.


    The pain of love, will never stop..

    Jaaaa!


    wth.

    oneens je moet zelf weten of je wil roken of niet


    people keep on talking

    Nee. Ze moeten kunnen roken in aparte ruimtes zodat ze de andere mensen niet storen. Ze moeten zelf maar beslissen of ze willen roken of niet. Het is hun gezondheid. Als je het zal verbieden, zullen ze het toch doen.
    Als je iets verbied, zullen ze het zeker en vast doen.

    Oneens. Laat de rokers maar apart gaan staan van de niet rokers.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eeens!
    Opgekakt met die rokers(niet persoonlijk bedoeld), ik krijg het altijd zo benauwd in die lucht...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oneens, ze hebben bij ons al een rokersplein
    kunnen ze ook bij die andere schooltjes doen


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.