• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een rookverbod op scholen komen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Solita schreef:
    Dat is er bij ons al eeuwenlang. Ik heb nooit anders gekend. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens, zo'n regel gaat vast toch niet werken. Tenzij er streng op gecontroleerd wordt. Maar ik durf te wedden dat dat bij mij op school toch niet gaat gebeuren, streng controleren.
    Laatst kwamen twee meisjes uit mijn klas 10 min (oid) later de klas binnen. De docent vroeg waarom ze zo laat waren. Ze zeiden dat ze wat hadden te bespreken met de vorige docent, terwijl ze eigenlijk dood leuk zaten te roken voor het gebouw...


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Eens. Bij ons is dat al ;]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Solita schreef:
    Dat is er bij ons al eeuwenlang. Ik heb nooit anders gekend. :'D
    En ik vind het wel goed zo, school is een plaats waar je zou moeten leren, niet waar je longen worden verneukt door anderen. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Bij ons is dat zo en die regel wordt nooit overtreden.
    Maar wij hebben niet zo'n 'extreme' school.
    Ik kan me voorstellen dat in andere scholen ze het net wel zouden doen omdat het niet mag en zo van die dingen, dus daarom zou het beter zijn als er gewoon buiten een plaats is waar het wel mag.


    effort never betrays you

    oneens, want ze blijven toch doorroken wat de regels ook zijn. Miss vind ze het juist daardoor alleen maar spannender


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Oneens, ik vind dat jongeren zelf mogen weten of ze roken, bij ons op school mag je alleen buiten het schoolplein roken, dus niet in de school of op het plein en brugklassers en tweede klassers mogen ook niet rokend gezien worden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Is dat er dan al niet? Nou, eens. Dat jongeren roken, laat ze doen. Maar de school is een openbaar gebouw en andere mensen zijn er niet zo happig op om de hele tijd die rook te inhaleren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha liever wel, want ik kan echt niet tegen die rook :'D En vooral als ik buiten sta in de zomer of zo. Maar ja, je kan ze toch niet verbieden te roken? En dan gaan ze ergens anders heen, op de straat en zo. En dan komen ze te laat in de les omdat ze langer moeten lopen en blablabla..
    Oneens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eens, bij ons is er geen verbod =(


    You are beautiful, you are love.

    oneens je kan het wel plaatsen maar ze doen het tog wel

    Mee eens,
    ookal hebben we al rookhokken op school
    ik vind gewoon dat je dat ook thuis of ergens anders kunt doen en dat het niet persé of school hoeft.


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    oneens, alles wat niet mag is leuk om te doen


    Never mess with a girl, you get hurt

    absoluut :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Is er bij mij al.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.