• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een rookverbod op scholen komen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens. Bij ons hebben we een hoekje dat omringt staat met bosjes en als je wilt gaan roken moet je daar maar gaan staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oneens. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens, bij mij op school mag je ook niet roken en blowen en toch roken en blowen ze rustig in de les.


    Never wait for perfection, just make it.

    oneens, dat gaat nooit lukken.
    maak speciale vakken, das veel beter


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Eeeeeeeeens!


    I recycle my thoughts.

    BieberRAWR schreef:
    Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.


    Mee eens. ^^

    Eens.
    Bij ons staan ze voor de ingang van de school te roken en dat is zo smerig. Ga dan een stukje verderop staan, buiten de hekken, daarmee stoor je de niet-rokers teminsten niet. Meeroken is ook roken he...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Patos schreef:
    Oneens, bij mij op school mag je ook niet roken en blowen en toch roken en blowen ze rustig in de les.


    Jemig! En de leraar zegt daar niks van?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oneens

    MamaHert schreef:
    Oneens, dan sneaken ze nog meer weg om te roken. En dat doen ze al genoeg om te blowen omdat het niet mag. (Niet dat ik vind dat dat op scholen mag, maar je snapt me wel. Zo niet, dan toch. :Y))


    I'll live every second like it is my last one <3

    Dat is er bij ons al eeuwenlang. Ik heb nooit anders gekend. :'D

    En ik vind dat eigenlijk wel goed. Ik zou al niet beginnen roken, omdat ik dan misschien zot word om acht uur niet te roken.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 12:39 ]


    Let the Night embrace you

    Je mag zoiezo toch niet roken op school? Een verbod is nutteloos , bij ons geven ze ons de vrijheid om in het parkje net naast de school te roken , maar op school mag dat nie


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik ben tegen. Duidelijke plekken buiten het gebouw waar wel gerookt mag worden lijkt me beter.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BieberRAWR schreef:
    Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.


    If you're going to hell, keep going

    Neee, maar ze kunnen wel zoiets instellen als dat ze alleen buiten mogen roken. Wat nu dus ook bijna overal is :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells