• Ik vind een Tattoo mooi, en een piercing ook. Maar een tattoo blijft voor altijd zitten, - als je hem niet laat weg branden - en een piercing kan je er uit halen.

    Wat zouden jullie doen, een tattoo of een piercing? En waarom?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Piercing. Omdat als je later volstaat met rimpels, je een berimpelde tattoo hebt. En dat vind ik echt lelijk. : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik heb beide, 5 tattoo's en 6 piercings, gewoon omdat ik het mooi vind ^^

    Piercing. Om dezelfde reden en omdat dat gewoon mooier is.

    Zelf had ik een wenkbrauwpiercing maar die is uitgegroeid omdat m'n vel het afstoot! =( Ik vind het nog steeds erg en het erge is ook dat ik nu iedereen die een wenkbrauwpiercing heeft, daar ben ik kwaad op. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hmm. Ik wil ooit een tattoo laten zetten,maar 1 die voor mij een speciale betekenis heeft en dan is het natuurlijk niet erg dat die permanent is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Allebei, maar dan met mate.


    Your make-up is terrible

    Tattoo. Een piercing heeft niet dezelfde charme. Ik ben ook het persoon dat nooit spijt zou krijgen van een tattoo omdat het iets zou zijn wat een periode uit mijn leven symboliseert, het symboliseert wie ik ben en wie ik was.


    We're hiding behind skin that's too tough

    uhm nja ik heb het niet zo op naalden en beide gebeurd met naalden xD
    maar ik denk eerder een piercing omdat je die eruit kan halen
    maar als ik ooit moed verzameld heb dan wil ik stiekem toch wel heel graag een tattoo(A)


    Never forget the things that make you smile

    Ik vind tattoos mooier. Maar het ligt er ook een beetje aan hoeveel of de grootte van de tattoos


    There are several things that I have been doing wrong.

    Piercing. Omdat piercings niet voor eeuwig zijn. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Piercing =P omdat ik gwn snel verkeerde keuzes maak en heb geen zin dat ik ene verkeerde tattoo erneer zet en ik kan gwn niet lang zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tattoo.


    I live for the applause, you will die for it.

    2 de reactie:
    Btw, als ik een tattoo zou nemen (wat ik toch niet zal doen) dan vind ik kleintjes wel mooi. een klein roosje op je enkel, of een traantje,.. Dat vind ik wel sweet. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Beide. Ik heb een piercing. Navel. Maar ik wil nog een tongpiercing. Mag ik ook, maar ik heb aan Britt -myn beste vriendin, beloofd dat we die samen zullen laten zetten. Alleen mag ze die dus niet. Hahah. Nu moet ze van mij blijven doorzagen.
    En tattoo wil ik ook. Op mijn pols een hartje dat mijn moeke heeft getekend. Ik tekende voor haar vroeger altijd hartjes en zij tekende er altijd terug. En daarom eigenlijk.
    Mijn moeke betekend meer voor me dan wie dan ook. En dat meen ik. Ik heb een betere band met haar dan ik ooit zou hebben met één van mijn ouders, of wie dan ook.
    Alleen houdt ze niet zo van tattoo's. Maar ik krijg haar wel zo ver;


    Some people make the world special just by being in it

    Waar jij je het best bij voelt. Heb je een hele goede reden en betekenis voor een tattoo, laat hem vooral zetten. Wil je hem alleen omdat je dat mooi vind, neem dan vooral een piercing.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tattoo.
    Een tattoo is meestal wel mooi, zolang het er niet echt over gaat en het een mooie betekenis voor je heeft.
    Maar ik zou er zelf toch geen willen, hoor.
    Dat staat beter bij jongens, vind ik.:9~


    effort never betrays you