• Ik vind een Tattoo mooi, en een piercing ook. Maar een tattoo blijft voor altijd zitten, - als je hem niet laat weg branden - en een piercing kan je er uit halen.

    Wat zouden jullie doen, een tattoo of een piercing? En waarom?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Een piercing, omdat ik het meestal mooier vind. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Tattoo.
    Ik heb het niet voor piercings, en ik vind tattoo's mooi. Maar ik heb dat van mijn vader over gekregen. Hij staat namelijk vol met tattoo's. Op mijn zestiende verjaardag (volgend jaar dus) ga ik ook mijn eerste tattoo laten zetten (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    piercing :') die kan je er altijd nog uithalen (:


    My heart is yours and so am I

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Waar jij je het best bij voelt. Heb je een hele goede reden en betekenis voor een tattoo, laat hem vooral zetten. Wil je hem alleen omdat je dat mooi vind, neem dan vooral een piercing.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    tattoo, ik ga een eerbetoon tattoo voor mijn vader laten zetten, omdat hij helaas niet meer in mijn leven is en toch nog steeds harstikke belangrijk is. ( heb wel paar piercings)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 20:12 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    Allebei, maar dan met mate.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wil beide en weet al precies welke. Ik wil namelijk een monroepiercing, en een neuspiercing. Misschien ook nog een implantaatje ergens [a]. En drie tattoo's. Ik wil het woord ‘Freedom’ klein op mijn voet, of zo. Ik wil een verticale 8 aan de binnenkant van mijn middelvinger en een roos op mijn pols. En misschien nog een muzieknoot achter mijn oor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik wil een piercing, ofja, twee snakebites. Maar als ik een tattoo zou nemen zou ik een tekst of symbool op mijn polsen doen. Maar ik wordt dan liever gepierced. ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Beide. Ik kan niet kiezen wat ik mooier of beter vind.
    Ik heb een piercing omdat ik het mooi vind, en een tattoo omdat die iets betekent voor mij. Maar natuurlijk ook omdat ik het mooi vind.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Piercing - Ik en Deborah ( me beste dinni ) willen allebij een navelpiercing ! (H)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Allebei, omdat ik allebei heb. n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind allebei leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    een piercing. een tattoo is mooi als je jong en dun bent, maar wanneer jij oud en rimpeling wordt, wordt die tattoo er echt niet mooier op.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    géén van beide.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Piercing :3


    Let the Night embrace you