• De stelling van vandaag luidt:
    Nickelodeon moet stoppen met het uitzenden van Nederlands ingesproken Amerikaanse/Engelse series na 6 uur 's avonds.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Inderdaad!


    One Day you'll remember me...

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.


    Oh en ik wou nog even toevoegen aan die gene die zei dat ze dat in Frankrijk altijd doen, dat doen ze ook in Duitsland (A)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:28 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    mee eens! slaat soms helemaal nergens op!


    Love isn't something to be said, you have to feel it.

    Eens !


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Silvertress zei op 3 nov 2010 - 0:04:

    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.




    idd helemaal mee eens


    Kill them with kindness.

    duh! egt irritant als je zo'n uber nederlanse stem hebt bij zoon Engels poppetje

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.


    All this dampness is damp.

    Mee eens, bij 'The Suite Hotel Life Of Zac And Codey' klinken de stemmen als achtjarigen, like Big Time Rush - ik ben daar nou niet echt een fan van - maakt het zo saai om naar te kijken met Nederlandstalige nasynchronisatie. O;

    Eens.
    Vaak kijk ik Nickelodeon niet meer maar als ik het kijk wil ik altijd gaan zappen omdat ik me kapot erger aan dat nederlands.
    Echt jammer want die series zijn echt leuk. Wel een beetje kinderachtig maar boeiend

    mee eens het zijn egt van die fcking verneukte stemmen en dan is het hele programma niet leuk meer D:

    Eens, al kijk ik het zelf niet maar mijn zusje wel. En dan vind ik het toch fijner om normale stemmen te horen dan die verneukte stemmen. Ô_o


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.

    Zo eens!!!!
    Icarly sucks in Dutch


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    eens

    ja vindt ik ook ik vindt het irritant als ze nog praten als de monden allang dicht zijn"-.-


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»