• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik moet vanuit Bodegraven naar Gouda, m'n pa wilt me dan nog wel naar Gouda station brengen, Dan zou ik samen met Iris met de trein naar Rotterdam gaan, alleen m'n pa wilt dus dat er een volwassene mee gaat.


    Als ik nou %#&^$&* niet gezakt was gister had ik die dag lekker de auto van de zaak geleend en jullie gewoon bij Gouda opgehaald en onderweg eventueel wat mensen nog. Meteen gezellig en een hoop minder gezeik met reizen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik begrijp trouwens niet hoe het kan dat 28 mensen stemmen terwijl er nu -telt lijst- 19 gaan meeten? Ik mag toch hopen dat mensen echt niet zo kinderachtig zijn om andere users te gaan vragen om te stemmen

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik moet vanuit Bodegraven naar Gouda, m'n pa wilt me dan nog wel naar Gouda station brengen, Dan zou ik samen met Iris met de trein naar Rotterdam gaan, alleen m'n pa wilt dus dat er een volwassene mee gaat.


    De trein die ik moet hebben stopt ook in Gouda, ben 20, weet niet hoe volwassen je vader t wil hebben? of wil hij gewoon perse een ouder hebben die mee gaat? anders wil ik ook rustig in gouda uitstappen en kennis maken met paps ^^

    Hel schreef:
    (...)

    De trein die ik moet hebben stopt ook in Gouda, ben 20, weet niet hoe volwassen je vader t wil hebben? of wil hij gewoon perse een ouder hebben die mee gaat? anders wil ik ook rustig in gouda uitstappen en kennis maken met paps ^^

    Hij wilt sowieso iemand die 18+ is, ik wacht eerst nog even mama van iris af en anders vraag ik hem wel of hij dat goed vindt. Want hij wilt die 18+er dan sowieso zien op het station en er een praatje mee maken weetjewel.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 20:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sniper schreef:
    (...)
    Oh damn, das vanuit de andere kant -thumb down-

    Wij komen toch langs Gouda als we naar Rotterdam gaan? ;o

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Hij wilt sowieso iemand die 18+ is, ik wacht eerst nog even mama van iris af en anders vraag ik hem wel of hij dat goed vindt. Want hij wilt die 18+er dan sowieso zien op het station en er een praatje mee maken weetjewel.


    nouja even afwachten dus ^^ en anders stop ik gewoon, en wat de meeting zelf betreft zijn ik, courtesan, Sniper, mamahert, en vast nog wel wat anderen 18, of 18+ ;)

    Dan kom ik toch maar niet. Als dat betekent dat ik een praatje moet maken met je pa (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hel schreef:
    (...)

    nouja even afwachten dus ^^ en anders stop ik gewoon, en wat de meeting zelf betreft zijn ik, courtesan, Sniper, mamahert, en vast nog wel wat anderen 18, of 18+ ;)


    In ieder geval op onze ID-kaarten/paspoorten. Mentaal ... je merkt het nog wel aan ons. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    C0RPSE schreef:
    Dan kom ik toch maar niet. Als dat betekent dat ik een praatje moet maken met je pa (cat)

    Jij kwam toch niet? xd Neemaar mijn pa is echt heel aardig. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    MamaHert schreef:
    (...)

    In ieder geval op onze ID-kaarten/paspoorten. Mentaal ... je merkt het nog wel aan ons. (krul)


    lol, mamahert, niet rond gaan springen he?, of tenminste, 5 min doen alsof je spoort:P

    Hel schreef:
    (...)

    lol, mamahert, niet rond gaan springen he?, of tenminste, 5 min doen alsof je spoort:P


    That fkn' long? ._.
    Laat het praten maar aan een ander over dan, want dan kan ik beter maar mijn tanden op elkaar houden. Ik laat wel als een soort fbi-agent m'n ID aan hem zien als het moet. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Wij komen toch langs Gouda als we naar Rotterdam gaan? ;o

    Hee klopt! Ik zie het nu op NS. @ YoYoYoghurt: Misschien kun je aan je pa voordragen om met Krull en mij mee te gaan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    MamaHert schreef:
    (...)

    That fkn' long? ._.
    Laat het praten maar aan een ander over dan, want dan kan ik beter maar mijn tanden op elkaar houden. Ik laat wel als een soort fbi-agent m'n ID aan hem zien als het moet. 8D


    lol strak in pak met zonnebril op?(cool)

    Oh lamaar, Hel heeft t al aangeboden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hel schreef:
    (...)

    lol strak in pak met zonnebril op?(cool)


    Black tie, babe.
    Zwarte, nette broek. Wit overhemd, zwart colbertje, stropdas én niet te vergeten, een zwarte hoed! *Sir, your daughter belongs to us for the rest of the day!*:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell