• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MamaHert schreef:
    (...)

    Dat zeg jij? Vooroordelen.
    Ik ga liever met mijn fiets ergens heen of lopend dan met openbaar vervoer.
    En als ik ergens heenga ga ik liever naar een volledig andere stad dan iets hier zoeken wat in de buurt toch wel is.

    Je moet niet zomaar oordelen omwille van een lullig kut pasje, dat vind ik eerlijk gezegd nogal tegenvallen. En beledigend ook.


    Waarom voel je je dan beledigd? Als je zo kijkt, zie je dat je er toch best eentje nodig kan hebben 8D Ze zijn nu duur maar eerst waren ze gratis.
    Als je je beledigd wil voelen, voel je dan beledigd door degene die dat heeft ingevoerd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom voel je je dan beledigd? Als je zo kijkt, zie je dat je er toch best eentje nodig kan hebben 8D Ze zijn nu duur maar eerst waren ze gratis.
    Als je je beledigd wil voelen, voel je dan beledigd door degene die dat heeft ingevoerd.


    Nee, ik voel mij beledigd omdat jij denkt dat als je geen OV-kaart hebt je blijkbaar binnen bepaalde grenzen leeft. Een OV-kaart maakt je geen God o.i.d hoor.

    Ik ga hier verder ook niet op in want ik heb helemaal geen zin om zulke dingen met jou te bespreken, die je uiteindelijk toch niks aangaan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nee, ik voel mij beledigd omdat jij denkt dat als je geen OV-kaart hebt je blijkbaar binnen bepaalde grenzen leeft. Een OV-kaart maakt je geen God o.i.d hoor.

    Ik ga hier verder ook niet op in want ik heb helemaal geen zin om zulke dingen met jou te bespreken, die je uiteindelijk toch niks aangaan.



    Lolololol.
    God? Hahahhahahaha. Grappig dat je daar over begint 8D Zoiets heb ik nooit gezegd, ook niet iets dat er op lijkt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Lolololol.
    God? Hahahhahahaha. Grappig dat je daar over begint 8D Zoiets heb ik nooit gezegd, ook niet iets dat er op lijkt.


    Whatever, je stelt je gewoon heel vreemd op in ieder geval. En dat is mijn mening.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind dat jij een beetje vreemd reageert op iets wat als een normale opmerking begon.
    Ze bedoelde het niet beledigend, maar jij voelt je gelijk aangevallen. Triest.
    Sorry dat ik het zeg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I don't think I really care. Jij hebt jouw mening, ik mijne.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    I don't think I really care. Jij hebt jouw mening, ik mijne.


    Moet je niet bitchy tegen mij gaan lopen doen.
    En weer sorry dat ik het zeg, maar ik vind eerlijk gezegd dat je autistisch gedrag vertoont, en dan niet alleen tegen mij. Maar over het algemeen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Moet je niet bitchy tegen mij gaan lopen doen.
    En weer sorry dat ik het zeg, maar ik vind eerlijk gezegd dat je autistisch gedrag vertoont, en dan niet alleen tegen mij. Maar over het algemeen.


    Ik doe niet bitchy, het interesseert me gewoon niet. Ik ga me er niet druk over maken, ik geef alleen aan dat ik iets op een manier vind overkomen die me niet bevalt.

    En als jij dat denkt is dat prima, als dat je gelukkig maakt. (:
    Al ben ik wel benieuwd of je dat allemaal uit één topic opmaakt of van alle maanden dat ik op Q zit en zo ja hoe je dan bij dat idee komt. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    11 december

    he kut zeg balen dan ga ik naar huis
    jammer graag bij geweest


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ik doe niet bitchy, het interesseert me gewoon niet. Ik ga me er niet druk over maken, ik geef alleen aan dat ik iets op een manier vind overkomen die me niet bevalt.

    En als jij dat denkt is dat prima, als dat je gelukkig maakt. (:
    Al ben ik wel benieuwd of je dat allemaal uit één topic opmaakt of van alle maanden dat ik op Q zit en zo ja hoe je dan bij dat idee komt. :')


    Maar dat kun je ook op een normale, fatsoenlijke manier brengen.

    En ja dat denk ik inderdaad. En dat is niet alleen uit dit topic. Ik observeer mensen in hun gedrag, omdat het mij altijd van pas kan komen. Dus dat is al een aantal maanden/weken. En hoe ik er voor de rest bij komt heb ik geen zin om te vertellen. En nu hou ik op. Ik ga geen forumban riskeren voor dit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Maar dat kun je ook op een normale, fatsoenlijke manier brengen.

    En ja dat denk ik inderdaad. En dat is niet alleen uit dit topic. Ik observeer mensen in hun gedrag, omdat het mij altijd van pas kan komen. Dus dat is al een aantal maanden/weken. En hoe ik er voor de rest bij komt heb ik geen zin om te vertellen. En nu hou ik op. Ik ga geen forumban riskeren voor dit.


    Dan vind ik jouw visie op autisme toch wel behoorlijk apart. Maar goed, zelf weten.
    Ik kan er eerlijk gezegd niet erg wakker van liggen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    En dan gaan we dit niet verder in dit topic doen, want dat is niet aardig en nogal off-topic nu.


    Your make-up is terrible

    Ik ga al on-topic.
    Zoals ik zei, ik ben er alleen als het op CS komt.

    [/Ik heb het niet specifiek over Autisme. Een Autistische Stoornis is heel iets anders]

    En dan hebben jullie allemaal de eer om Rady te ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 0:21 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vrolijke boel hier!
    Ik snap het probleem niet zo als we op Centraal of Alexander afspreken, en dan later gewoon naar het andere punt toelopen.
    Ik heb zelf namelijk ook geen OV kaart, ik ga namelijk altijd gewoon met de fiets overal naartoe en anders gebruik ik de Randstadrail met strippenkaart. Metro of iets dergelijks gebruikt ik nooit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Vrolijke boel hier!
    Ik snap het probleem niet zo als we op Centraal of Alexander afspreken, en dan later gewoon naar het andere punt toelopen.
    Ik heb zelf namelijk ook geen OV kaart, ik ga namelijk altijd gewoon met de fiets overal naartoe en anders gebruik ik de Randstadrail met strippenkaart. Metro of iets dergelijks gebruikt ik nooit.

    Daarom, de Afsluitdijk :Y) Kenne wu allemoal even ûtwaaien.

    Wo-ow! Er staat een boekenautomaat op Rotterdam Centraal. Ik stel daarom voor dat jullie daar heen gaan en voor mij een boek kopen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 9:08 ]


    "I shut my eyes in order to see.'