• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik wil die kabouter niet zien. Ik moet die kabouter zien. Zie, ik wil op de foto met hem + Samantha.
    @Nancy: Op zich is dat geen probleem, als we maar een centraal punt afspreken waar we elkaar dan weer om een bepaalde tijd ontmoeten ofzo?


    Life is hard and then we die

    Ik wil komen!
    Sterker nog, ik kom!
    Maar alleen als het op centraal is, anders niet.
    En ik neem mijn vriend mee, en SAM!
    Wij moeten samen een foto bij onze grote vriend! :O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ja joh, komen mijn twee beste vriendinnen het even verpesten hier >< Sam, wat doe je me aan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    ja joh, komen mijn twee beste vriendinnen het even verpesten hier >< Sam, wat doe je me aan?


    Wie? Wat? Waarom?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Wie? Wat? Waarom?



    Lees de rest van het topic eeeens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Lees de rest van het topic eeeens.


    Bwuuuh, ik ben lui, laat me. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik stel Rotterdam Alexander voor, just as was said, en dan gewoon eventjes op en neer naar kabouter Buttplug. No big deal, right?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik stel Rotterdam Alexander voor, just as was said, en dan gewoon eventjes op en neer naar kabouter Buttplug. No big deal, right?

    voor mij wel. Dan moet ik eerst naar centraal en dan overstappen en dan nog een keer overstappen. en dan weer vanaf Alexandrium terug, Dat is nogal onzin nietwaar?

    Average schreef:
    (...)
    voor mij wel. Dan moet ik eerst naar centraal en dan overstappen en dan nog een keer overstappen. en dan weer vanaf Alexandrium terug, Dat is nogal onzin nietwaar?


    Waarom zovaak overstappen? Er gaat een trein en een metro rechtstreeks heen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zovaak overstappen? Er gaat een trein en een metro rechtstreeks heen?


    Geld issues, Niksel.
    Niet iedereen heeft het geld ervoor.
    En ik heb het topic gelezen en ik snap nog steeds niet over wie je het nou hebt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Geld issues, Niksel.
    Niet iedereen heeft het geld ervoor.
    En ik heb het topic gelezen en ik snap nog steeds niet over wie je het nou hebt.


    Inderdaad, ik ben al blij als ik een OV-kaart kan regelen om op en neer naar Alexander te reizen. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik ben al blij als ik een OV-kaart kan regelen om op en neer naar Alexander te reizen. :')


    Heb je geen eens een OV? O.O


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je geen eens een OV? O.O


    Nope. Ook niet nodig, mijn werk is bij mij om de hoek en het centrum is op loopafstand. Plus, ik woon om de hoek van een winkelstraat, dus ik heb alles vlakbij. :')
    En het is ook vrij duur ook, dus als het niet nodig is hoef ik het ook niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nope. Ook niet nodig, mijn werk is bij mij om de hoek en het centrum is op loopafstand. Plus, ik woon om de hoek van een winkelstraat, dus ik heb alles vlakbij. :')
    En het is ook vrij duur ook, dus als het niet nodig is hoef ik het ook niet.


    Lolol, jij wilt nergens heen blijkbaar x'D Je leeft best binnen grenzen...
    Ik zou niet zonder kunnen, overal heen met dat ding, lekker!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, jij wilt nergens heen blijkbaar x'D Je leeft best binnen grenzen...
    Ik zou niet zonder kunnen, overal heen met dat ding, lekker!


    Dat zeg jij? Vooroordelen.
    Ik ga liever met mijn fiets ergens heen of lopend dan met openbaar vervoer.
    En als ik ergens heenga ga ik liever naar een volledig andere stad dan iets hier zoeken wat in de buurt toch wel is.

    Je moet niet zomaar oordelen omwille van een lullig kut pasje, dat vind ik eerlijk gezegd nogal tegenvallen. En beledigend ook.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell