• MENSEN ASJBLIEFT LEES DIT VOOR BILL EN DOE HET PLEASE, PLEASE, PLEASE DOE HET VOOR ONZE BILLCHEN!!!! EFFE EEN VRAAGJE AAN IEDEREEN, EN LAAT HET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN WETEN!:

    KOOP DE SINGEL DON'T JUMP DIE BEGIN APRIL UITKOMT, HET IS EEN GEWELDIGE STEUN VOOR BILL ALS DE SINGLE OP 1 KOMT!

    ... Ik denk niet dat Bill daar veel aan zal hebben -.- ik bedoel, tokio hotel staat zowiezo al bijna overal op 1!

    en trouwens, massaal de single gaan kopen is gwoon een commerciele stunt!

    het idee zelf vindt ik egt lieff :)
    maarr, ik denk niet dat het veel zal uitmaken...

    waacht de singel kopen???
    whahahah dom hoor, terwijl je het gewoon gratis downloaden kan...


    maar dit is toch een actie speciaal voor bill? hij heeft er nou niet echt veel aan, nu ik er over nadenk helemaal niets, als je zegt ik ga m lekker gratis van internet downloaden..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik ga m echt wel kopen:) en ik denk dat t hem heus wel wat doet als ze op 1 komen hoor, t zou de eerste keer in NL zijn


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    doe ik zeker !
    alles voor hem ! (H)

    kzal het ook doorzeggen naar andere mensen ! (H)
    alles voor onze Billchen (H)
    xx..xx..

    ga ik ook doen

    allesz voor bill(H)

    Dúh, tuurlijk ga ik hem kopen!!

    Mijn moeder is bijna jarig, nou die w8 maar ff hoor!!

    Bill gaat voor:P

    whaha:P

    xxX


    bla bla bla

    MA daz toch al redlijk oud??
    komt da nu pas uit in België???
    njaa, kzal zien:D
    Xx


    everybody needs a song.

    MENSEN ASJBLIEFT LEES DIT VOOR BILL EN DOE HET PLEASE, PLEASE, PLEASE DOE HET VOOR ONZE BILLCHEN!!!! EFFE EEN VRAAGJE AAN IEDEREEN, EN LAAT HET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN WETEN!:

    KOOP DE SINGEL DON'T JUMP DIE BEGIN APRIL UITKOMT, HET IS EEN GEWELDIGE STEUN VOOR BILL ALS DE SINGLE OP 1 KOMT!


    dat wist ik niet eens xD
    k zit eigelijk alleen op msn op de pc..
    ben wel fan... tuurlijk maa ik ga hem meteen halen..
    en wanneer komt hij precies uit?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa,

    vrijdag als het goed is..


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik wil hem best kopen maare.. wrm niet gwn downloade..ik wete het levert gene geld op en alles... maar cd's raak ik kwijt op ten duur of ze worden gestolen door me andere friends XD zal wel ff doen hoor^^

    Hij is maar 4 euro. En natuurlijk koop ik hem, zoizo, maar het is idd wel leuk voor Bill :3

    ik heb het vandaag gekocht!


    You'd took my breath but I'll survive.