• ik stoote net met men knie tegen de punt van de woonkamer tafel
    en nu kan ik niet meer lopen en het doet zo'n pijn als ik ga zitten
    god ik sterf hier (huil)
    het doet zo'n pijn en volgens mij zit er nu een buld ofsow

    ik overleef dit niet (cat)


    =

    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb net mijn teen onder de poot van mijn stoel gezet. Ik zat op mijn twee achterste poten en voel naar voor, patat! Recht op mijn klein teentje. Volgens mij valt hij er bijna af :O


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dat heb ik ook wel eens, pijlijk (cat)
    Maar je overleeft het meestal wel hoor (:
    Beterschap ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet overdrijven,als je zegt dat het zo pijn doet doet het zo pijn,als je zegt dat het geen pijn doet doet het minder pijn.
    Geloof me aanstellen helpt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Niet overdrijven,als je zegt dat het zo pijn doet doet het zo pijn,als je zegt dat het geen pijn doet doet het minder pijn.
    Geloof me aanstellen helpt niet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Exercitus schreef:
    Niet overdrijven,als je zegt dat het zo pijn doet doet het zo pijn,als je zegt dat het geen pijn doet doet het minder pijn.
    Geloof me aanstellen helpt niet.

    ik stel met niet aan het doet ontzettend pijn en vooral omdat ik deze week nog gevallen ben en de knie al zeer deed.
    is het nu verergerd ;''[


    =

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)



    dat is toch als je je been ofsow hebt gebroken x''D


    =

    ijs erop pleuren en om snoep zeuren, zegge dat je niet naar school kan xD
    ik bedoel, je hebt pijn, je moet dus gwn alles uitbuiten ;);)

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Peanutxhead schreef:
    (...)
    ik stel met niet aan het doet ontzettend pijn en vooral omdat ik deze week nog gevallen ben en de knie al zeer deed.
    is het nu verergerd ;''[
    Je gaat er heust niet dood aan.
    Sorry hoor maar ik kan er niet tegen als mensen zo doen,zeker als je bedenkt dat er wel ergere dingen zijn,dat er echt mensen dood gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)


    wat zei zegt xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    LostDonut schreef:
    ijs erop pleuren en om snoep zeuren, zegge dat je niet naar school kan xD
    ik bedoel, je hebt pijn, je moet dus gwn alles uitbuiten ;);)
    \


    haha :''3

    ik heb en heel zakje pepernoten bemachtigd :''3


    =

    Aw... Heel hard op je tong bijten en je adem inhouden, proberen de pijn uit te zetten, dat doe ik altijd tenminste. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Exercitus schreef:
    (...)Je gaat er heust niet dood aan.
    Sorry hoor maar ik kan er niet tegen als mensen zo doen,zeker als je bedenkt dat er wel ergere dingen zijn,dat er echt mensen dood gaan.


    Jemig doe niet zo lullig -.-'

    Dus als jij pijn hebt doe je alsof er niks aan de hand is omdat je weet dat er mensen dood gaan?

    W1ng3dAng3l schreef:
    (...)

    Jemig doe niet zo lullig -.-'

    Dus als jij pijn hebt doe je alsof er niks aan de hand is omdat je weet dat er mensen dood gaan?

    Nee ik overdrijf alleen niet,van overdrijven word het alleen maar erger,dat is nu eenmaal zo. Je dankt jezelf dan als het ware ziek.
    Sorry maar ik kan daar gewoon niet tegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall