• ik stoote net met men knie tegen de punt van de woonkamer tafel
    en nu kan ik niet meer lopen en het doet zo'n pijn als ik ga zitten
    god ik sterf hier (huil)
    het doet zo'n pijn en volgens mij zit er nu een buld ofsow

    ik overleef dit niet (cat)


    =

    Exercitus schreef:
    (...)Je gaat er heust niet dood aan.
    Sorry hoor maar ik kan er niet tegen als mensen zo doen,zeker als je bedenkt dat er wel ergere dingen zijn,dat er echt mensen dood gaan.

    Er zijn misschien wel ergere dinge, maar ik kan je verzekeren dat een letsel aan je knie erg zeer kan doen. Als het een beetje mis is kan je geen vijf minuten in dezelfde positie blijven zitten en dat is geen pretje, geloof me.

    OT: Ijs opleggen, masseren en als het niet overgaat mee naar de dokter of kinesist gaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)

    Precies!_O_


    effort never betrays you

    Dictator schreef:
    Aw... Heel hard op je tong bijten en je adem inhouden, proberen de pijn uit te zetten, dat doe ik altijd tenminste. ^^



    dat 1e doe ik liever niet x''D
    maar ik heb het wel geprobeert in the houden maar daar ben ik nou eenmaal niet zo goed in :/


    =

    Exercitus schreef:
    Niet overdrijven,als je zegt dat het zo pijn doet doet het zo pijn,als je zegt dat het geen pijn doet doet het minder pijn.
    Geloof me aanstellen helpt niet.
    Ik ben het helemaal met je eens

    ...


    Ik ben gemeen xoxo

    ik ben best dom ik zong zo een liedje van love is all around you.
    dus ik stoot net echt precies mijn teen toen ik zong; i feel it in my toes.
    zoo dom!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik weet zeker dat je het overleeft;) Ben kniepijn ondertussen wel gewend;)


    Happy Birthday my Potter!

    Het wordt vanzelf wel weer minder.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kusje dr op? -Maar niet van mij(nerd)-

    Milim schreef:
    Ijs leggen, Fastumgel smeren, huilen als een klein kind, je mama om Ben & Jerry's sturen, je broer van de tv weglokken en huilfilms kijken! (nerd)



    waarom ijs op de knie leggen ?:S je kan ook gewoon naar buiten gaan het is toch koud genoegxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    EstrellaVida schreef:
    Kusje dr op? -Maar niet van mij(nerd)-


    van perry het vogelbekdier graag (nerd)


    =

    het doet trouwens nog steeds even veel pijn ><
    -haat aan de woonkamertafel-


    =

    Leg je been op een kussen ? Ook al gaat dat niet helpen, maar het is zacht. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 18:59 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon flink potje schelden, vloeken en rond zwaaien met alles (zorg dat je nu niets raakt) en dan gaat het zo weer wat beter!


    What can I do?