• De stelling van vandaag luidt:
    Als iemand verdacht is van terrorisme, en het kan veel mensen redden, is het toegestaan die persoon naar een ander land te brengen om daar te martelen (ook als het niet zeker is of hij echt iets terroristisch heeft gedaan/van plan is).

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Magikal schreef:
    Oneens, wat een onzin. Als je dan wil martelen, ga het doen als je er zeker van bent.


    effort never betrays you

    Vasthouden in een ander land, oké. Maar martelen terwijl zijn schuld nog niet bewezen is, kan niet.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Square schreef:
    Oneens, martelen kan gewoon niet, en al helemaal niet als het niet eens zeker is of die persoon überhaupt wel iets misdaan heeft.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spiegelbild schreef:
    Vasthouden in een ander land, oké. Maar martelen terwijl zijn schuld nog niet bewezen is, kan niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Who the fuck heeft dit nou weer bedacht.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oneens. iemand martelen is niet iets wat je moet doen. denk maar aan de middeleeuwen, waar je als je werd gemarteld uiteindelijk wel moest bekennen, anders werd je doodgemarteld. dat is toch dom?


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Ben ik dom? Ik snap de stelling niet, ik raak in de war van die lange zin.


    it's so empty living behind these castle walls

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Who the fuck heeft dit nou weer bedacht.
    En dat was ook een van mijn gedachtes :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    nee oppakken en verhoren en daarna opsluiten voor de rest van z'n leven


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    eens en oneens.
    oneens omdat je mensen niet met opzet pijn moet doen.. chanteer hem liever door te zeggen dat ie zijn hele leven lang in een cel mag zitten, in de beste gevangenis met de slechtste service..:P
    eens omdat Waarschijnlijk heeft zo'n terrorist zelf ook gemarteld, en ondervindt hij het in levenden lijve, en zal ie het later niet meer doen:) nottt.xD


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Oneens, Martelen is gewoon onmenselijk!


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Natuurlijk niet.
    Oneens.


    All this dampness is damp.

    ik zou hem niet gaan martelen maar wel opsluiten. Stel je voor dat je hem gewoon laat gaan en dat er dan iets gebeurd waaarbij veel mensen dood gaan dat wil je toch voorkomen. Maar je mag Mensen niet martelen!!!


    Kill them with kindness.

    oneens hoeveel beter ben je dan als je die persoon gaat martelen niet veel beter dus


    just be yourself and live your own life

    Oneens, hij is verdachte, het is dus nog niet eens zeker! En ik vind marteling sowieso al niet kunnen.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile