• (En die betekenis is dubbel aangezien ik Joy heet. W00t w00t.)
    Ik ben even in the mood om een superoptimistisch topic aan te maken.
    Niet alleen omdat er alleen omdat er steeds meer zeurderige/depressieve/Bieberfever-topics zijn, maar ook omdat..
    *Trommelgeroffel*
    Mijn ontstekingswaarde goed is, en ik het eindelijk ook merk! :'D
    En nu zullen jullie allemaal denken 'Waar de fuck heeft zij het nou weer over'.
    Nou kijk. Ik heb een chronische ontstekingsziekte, en dat ging zeg maar helemaal mis. De medicijnen sloegen niet aan, en toen moest ik óf full-time een volle dosis Prednison (En ik heb bij de stootkuur die ik een paar maanden geleden had gezworen dat als ik dat zou moeten doen, ik van een flat zou springen), of Remicade (infuus-medicijnen, daar word je ook niet heel blij van maar goed). De keuze was dus niet zo moeilijk, ik ging om de paar weken gezellig tussen de oude en zieke mensen in het ziekenhuis aan het infuus hangen.
    En de laatste keer dat ik bij mijn arts was, wat al wel even geleden is maar ik ben er nu om de ene of andere reden even heel happy over, stond mijn ontstekingswaarde voor het eerst niet in alarmerende rode lettertjes. 8D Én daar bovenop mag ik over een paar dagen stoppen met de pillen voor bloedarmoede, wat een bijwerking was voor die stootkuur Prednison.
    Wat een ingewikkeld gezeik allemaal, het komt er op neer, ik ben vrolijk. :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 17:10 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat leuk voor je!:)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Leuk! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel leuk voor jou & lief dat je Q opvrolijkt (:


    Never run out of reasons to smile...

    Square schreef:
    Leuk! :'D


    effort never betrays you