• Heee, nou mijn foundation blijft echt nooit goed zitten. na ongeveer 3 uur is het alweer vervaagd en ziet het er lelijk uit. Ik haal elke avond mijn makeup eraf & in de ochtend maak ik het ook schoon, ik doe ooknog elke ochtend een dagcreme op. voor de rest doe ik eerst foundation en daarna nog een beetje poeder op. ik heb gelezen over Vitamin E Face Mist van The Body Shop, dat daardoor je make up langer blijft zitten en dat je gezicht er egaal uitziet en niet zo poederig zegmaar, iemand evaring met Face Mist? ik wil hem graag kopen maar moet ik natuurlijk wel weten of die wel echt goed is & iemand tips of opmerikingen over het langer houden van foundation. ohja ik heb trouwens foundation van maybelline new york - super stay 24h x

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:05 ]

    Mijn foundation blijft ook nooit een hele dag zitten. Maar dat komt omdat iedereen het leuk vind om over mijn wangen te aaien. ;l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik gebruik altijd een makeup basis. Die kan je bijna bij elk cosmeticamerk wel vinden en ze hebben hem ook bij de HEMA.


    it's so empty living behind these castle walls

    misschien van een ander merk proberen??

    Ik denk dat ik dan gewoon een goeie zou halen. Heb een hele tijd een spuughekel gehad aan foundation omdat het er vaak zo lelijk/geplamuurd uitzag, maar het is gewoon een kwestie van goeie voorlichting en het juiste merk :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Andere proberen. Probeer er eentje die niet op oliebasis is.
    En als je het opdoet met daglicht, en je bekijkt het met TL-licht na een tijdje, of andersom, lijkt het er vaak ook anders uit te zien dan eerst, door het licht.


    Your make-up is terrible

    Hmm is je dagcreme/foundation wel voor jouw huidtype?
    Ik heb geen ervaringen met die Face Mist, maar wel goede dingen over gehoord.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb voor deze foundation ookal 3 andere geprobeerd,
    maar waren na anderhalf uur alweer aan het vervagen.
    Ik heb best aan onzuivere huid en ik heb daar ook special dagcreme voor.
    Ja op school zit t er altijd anders uit, omdat die lichten in de wc's gewoon echt vervelend zijn.
    maar bedankt voor jullie tips enso!

    xEspana schreef:
    Ik heb voor deze foundation ookal 3 andere geprobeerd,
    maar waren na anderhalf uur alweer aan het vervagen.
    Ik heb best aan onzuivere huid en ik heb daar ook special dagcreme voor.
    Ja op school zit t er altijd anders uit, omdat die lichten in de wc's gewoon echt vervelend zijn.
    maar bedankt voor jullie tips enso!


    Ja dat heb ik dus ook, dan lijkt het ineens veel minder en lelijker. Maar in daglicht ziet het er gelukkig beter uit.


    Your make-up is terrible

    ik ben foundation loos geworden. (:
    maar toen ik het nog op had bleef het ook niet lang zitten. xd


    Life is a beautiful struggle

    ik heb de concealer van super stay 24h, en die werkt bij mij suuuper goed! :3
    maar ik weet niet hoe de foundation is, ik gebruik poeder voor de rest, en dan vind ik het wel goed.

    Haarlak over spuiten. (:
    Het blijft wel zitten, maar het is wel slecht voor je huid. ;s
    Dus misschien andere foundation kopen.


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    Haarlak over spuiten. (:
    Het blijft wel zitten, maar het is wel slecht voor je huid. ;s
    Dus misschien andere foundation kopen.

    ja heeel slecht voor je huid. :'D

    Whipple schreef:
    (...)
    ja heeel slecht voor je huid. :'D

    Maar het blijft wel. (;


    Magic never ends.