• heb jij al je 'prins(es) op het witte paard' gevonden? en zo ja, hoe was dat? wat is volgens jou echte liefde en heb je wel eens gedacht dat je de ware had gevonden maar dat later niet zo bleek te zijn?

    sorriee.. ik ben gewoon nieuwsgierig :'D

    xx


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Ik geloof niet in liefde (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik denk dat die van mij in de fille staat ofzo wamd hij is er nog niet xD

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 17:54 ]


    we all deserve to die

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja,, eindelijk heb ik hem gevonden,, we kennen elkaar al 3 jaar en sinds kort zijn we erachter dta we allebei al lang iets voor elkaar voelen en sinds vorige week zijn we samen... En het was anders als verwacht doordat ik hem al 3 jaar kende...
    En ja ik heb al van de verkeerde gedacht dat hij de ware was... jammer genoeg besefte ik pas na 8 maanden dat dat helemaal niet zo was... Net te laat natuurlijk...

    Nee,nog nooit gehad.
    Maar ik geloof er wel in en ben er rotsvast van overtuigd dat ik hém ga vinden :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, want ik geloof niet in ware liefde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, zo'n gevoel heb ik nog niet gehad. Ik geloof er ook niet helemaal in, om eerlijk te zijn. Ik denk niet dat een relatie, die je nu zou aangaan, voor altijd zal duren. Dus ik denk niet dat ik de 'ware' nu al ga vinden. Misschien dat ik die later ooit nog vind of zo, wanneer ik al wat ouder ben. We zullen zien, haha. (:

    Wat komt dit topic rond een kut tijd zeg. Ik dacht echt dat ik mijn ware had gevonden maar goed, het mocht helaas niet zo zijn..


    -

    Ik denk wel dat ik mijn ware liefde heb gevonden, ja. Ik heb vandaag anderhalf jaar met hem (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Ik denk wel dat ik mijn ware liefde heb gevonden, ja. Ik heb vandaag anderhalf jaar met hem (:

    En dat zeg je niet eens doos!
    Geliciteeeeeeeeeeeeeerd _O_


    -

    Ja. Maar ik geloof net zoals Annick wel in meerdere 'ware liefdes'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gedacht dat ik de ware had gevonden die het niet bleek te zijn: ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    C0RPSE schreef:
    Nehe, en dat zal ook nog wel even duren, ben ik bang :')


    effort never betrays you

    Genius schreef:
    (...)
    En dat zeg je niet eens doos!
    Geliciteeeeeeeeeeeeeerd _O_

    Ohja haha x'D Ik dacht er net pas aan eerlijk gezegd x'D
    Maar dankjewel _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb de liefde van mijn leven nog niet gevonden denk ik. Maar ik geloof er echt heilig in dat hij bestaat. (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.