• heb jij al je 'prins(es) op het witte paard' gevonden? en zo ja, hoe was dat? wat is volgens jou echte liefde en heb je wel eens gedacht dat je de ware had gevonden maar dat later niet zo bleek te zijn?

    sorriee.. ik ben gewoon nieuwsgierig :'D

    xx


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Ik geloof niet in de ware. Ik heb nu wel een echt ontzettende leuke Italiaanse jongen ontmoet die echt perfect voor mij is, maar ik denk dan weer negatief. Zo van; Hij is te goed voor mij, dit kan nooit goed aflopen.
    Dusja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb mijn prins gevonden

    Jep, het was op mijn werk. Onbewust ken ik hem al sinds ik zes ben of zo en mijn ouders kennen zijn ouders ook al heel lang. We zijn nu acht maanden en tien dagen samen en voor mij kan er geen eind aan komen. Hij is geweldig, perfect voor mij.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik dacht hem te hebben gevonden, but he's just one off those asshole's.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, we zijn al een jaar samen en hij geeft me echt een geweldig gevoel en laat me lachen *sigh* ..Im so cheesy but i'm just so in love!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ja, ik heb mijn prins gevonden.
    Ik heb hem op een fuif leren kennen en zijn beste vriend haatte dit omdat we vroeger ooit 2 weken iets hebben gehad (toen we 13 waren fzoo)
    maar daar trok ik me natuurlijk niets van aan omdat hij me gekwetst had.
    en ja, van het een kwam het ander en op 1 mei 2009 was het officieel.
    het heeft wel even geduurd voor ik hem ,allé hem en zijn beste vriend, 'echt echt' vertrouwde maar nu vertrouw ik hem helemaal!
    Morgen ben ik dus 19 maanden met hem samen en ik ben nog altijd even gelukkig!
    Ik hoop echt dat dit voor altijd is.(H)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben wel verliefd..


    Magic never ends.

    Ik dacht hem gevonden te hebben. Ik hield van iemand wie mij amper romantiek gaf. Ik heb veel te lang mijn best gedaan om hem te winnen. Ik was er zo van overtuigd dat hij de ware was. Degene waarnaar ik aan het zoeken was. Maar hij reageerde nergens op. Het enige wat ik kreeg was het (K) tekentje achter zijn doei op msn. Misschien was hij zo verlegen dat hij niks durfde. Ik weet het niet. Maar ik heb besloten dat het geen zin heeft zo.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    M'n vriendje is geweldig. Seriously, i absolutely love him. Maar of hij de ware is.. hmm.


    It's time to be happy again.

    I found him but he needs time.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    C0RPSE schreef:
    Nehe, en dat zal ook nog wel even duren, ben ik bang :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik twijfel. Ben wel verliefd, maar hij ook... ?


    You are beautiful, you are love.

    Mijn lieve vriendje is mijn ware! Gevoel heb ik nog nooit gehad, maar het voelt zo geweldig! (H)

    ik dagt dat ik em gevonden ad... ;'(
    maar ij speelde met mijn voeten en nu eb ik een ander ;D

    target schreef:
    mijn liefde heb ik nog niet gevonden :}