• heb jij al je 'prins(es) op het witte paard' gevonden? en zo ja, hoe was dat? wat is volgens jou echte liefde en heb je wel eens gedacht dat je de ware had gevonden maar dat later niet zo bleek te zijn?

    sorriee.. ik ben gewoon nieuwsgierig :'D

    xx


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Ja, ik heb hem al gevonden. Ik kwam hem tegen op school en hij was echt zo'n lichtpuntje in de duisternis. Na een maand of twee kregen we wat en na bijna een jaar is hij nog steeds mijn lichtpunt in de duisternis.
    Ik heb nog nooit eerder gedacht dat ik hem al had gevonden. Mijn vriend geeft mij een heel speciaal gevoel dat ik kan omschrijven als once in a lifetime.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    snuggle schreef:
    mijn liefde heb ik nog niet gevonden :}


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Morgaine schreef:
    Ja, ik heb hem al gevonden. Ik kwam hem tegen op school en hij was echt zo'n lichtpuntje in de duisternis. Na een maand of twee kregen we wat en na bijna een jaar is hij nog steeds mijn lichtpunt in de duisternis.
    Ik heb nog nooit eerder gedacht dat ik hem al had gevonden. Mijn vriend geeft mij een heel speciaal gevoel dat ik kan omschrijven als once in a lifetime.


    klinkt mooi ^^


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Nope, ik had wel eerst een leuk vriendje maar ik verpeste het...
    maarja :P


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Die van mij is onvindbaar. o_o


    Don't dream your life, live your dreams.

    De liefde van mijn leven zal altijd chocolade blijven. Hoewel ik wel een driehoeksverhouding heb met mijn chocolade en mijn bed xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    SchoenVeter schreef:
    ik heb m nog niet gevonden
    ik ga eenzaam en alleen sterven :Y)

    Haha, zo voel ik me ook _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    nou mijn liefde is een colega :$ en ik heb me gevoelt alsof ik vloog deels doordat ik dronken was en deels omdat hij me hand vast hielt en met me danste bij uitgaan
    en nu voel ik me klote omdat sinds dien doet ie alsof ik lucht ben dus jha werk is er leuk op geworden *kug*


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik dacht het - 't was een eikel.
    En nu, mijn vriendin.. Ik weet het niet, maar we hebben elkaar alleen nog maar via de cam gezien. We zijn maandag een maand samen en ik houd zeker weten van haar. Het zou best kunnen. Ze is sowieso heel erg bijzonder en belangrijk voor me. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    neee.. het witte paard heb ik al wel gevonden xD


    When you believe your dreams come true

    Zo leuk om al deze verhalen te lezen. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    snuggle schreef:
    mijn liefde heb ik nog niet gevonden :}


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Stamppot schreef:
    Zo leuk om al deze verhalen te lezen. :9~


    hahaa, vind ik oowk ^^


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    C0RPSE schreef:
    Nehe, en dat zal ook nog wel even duren, ben ik bang :')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Stamppot schreef:
    Zo leuk om al deze verhalen te lezen. :9~

    Voor mij niet -thumb down-
    Maar toch doe ik het, sukkel die ik ben.


    No growth of the heart is ever a waste