• De stelling van vandaag luidt:
    Homo-stellen moeten makkelijker baby's kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Net zo gemakkelijk als gewone adoptie. Eens ;3

    Heigl schreef:
    Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!


    Sexist, geen vader kan voor een jongen net zo erg zijn als geen moeder hebben.

    Verder ben ik het wel met deze stelling eens, maar vooral omdat er zoveel kinderen in adoptiehuizen zitten, die verdienen een gezin. Verder mogen ze voor mijn part ook de 'importkinderen' iets meer indammen zodat onze eigen kinderen ook nog worden geadopteerd.

    Eens. Geen uitleg bij nodig.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heigl schreef:
    Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!

    daar ben ik het eigelijk niet mee eens,
    het is een adoptie kind, die heeft waarschijnlijk al geen ouders, of geen ouders die er voor kunnen zorgen, dan heb ik toch wel liever 2 vaders.
    eens dus.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben het daarmee eens. waarom zouden homo's geen kinderen mogen adopteren, zo makkelijk als een hetero stel?


    "POTATOOOOOE!"

    ja, maar dan groeien die kinderen op met 2 vaders en géén moeder, dat is wel zielig vind ik.


    Smiling but close to tears.

    eens, het is gewoon normaal om homo te zijn (ik ben geen homo) als homo niet normaal is is hetero zijn ook niet normaal


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Exercitus schreef:
    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.


    Agree. Er zijn zoveel kinderen zonder ouders. Kan je beter twee vaders of twee moeder hebben.


    Your make-up is terrible

    Heigl schreef:
    Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!

    Aan de ene kant is het zielig dat het kind geen moeder heeft, maar aan de andere kant, liever 2 vaders dan helemaal géén ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Collection schreef:
    Eens. Geen uitleg bij nodig.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    eens , maar ik denk dat het niet simpel zal zijn , heterokoppels moeten al jaren wachten voor ze een kindje kunnen adopteren (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Exercitus schreef:
    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eens,
    Maar ik vind dat als je moeilijk kinderen kunt krijgen of je wilt adopteren dat het gewoon makkelijk moet gaan..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 11:21 ]


    Stop wishing, Start doing..