• De stelling van vandaag luidt:
    Homo-stellen moeten makkelijker baby's kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.

    Wat zij zegt dus.:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Bieberiffic schreef:
    ja, maar dan groeien die kinderen op met 2 vaders en géén moeder, dat is wel zielig vind ik.

    Ik vind het al fijn dat het mag. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Exercitus schreef:
    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.


    your eyes are like stars in the night.

    Agrees, en als mensen mij ook maar een beetje kennen weten ze waarom ;)


    Life is hard and then we die

    Eens, als zij een kindje willen dan mogen ze dat. (:


    Don't dream your life, live your dreams.

    Voldie schreef:
    Net zo gemakkelijk als gewone adoptie. Eens ;3


    kan dat nu niet dan?:O


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Sexist, geen vader kan voor een jongen net zo erg zijn als geen moeder hebben.

    Verder ben ik het wel met deze stelling eens, maar vooral omdat er zoveel kinderen in adoptiehuizen zitten, die verdienen een gezin. Verder mogen ze voor mijn part ook de 'importkinderen' iets meer indammen zodat onze eigen kinderen ook nog worden geadopteerd.

    Pardon? Seksist?
    Spreek voor jezelf! Maar ga mij hier niet in vooroordelen! -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Eens, gewoon net zoals bij andere adopties (:


    -

    Voldie schreef:
    Net zo gemakkelijk als gewone adoptie. Eens ;3


    Never forget the things that make you smile

    In het belang van de baby niet, want als het een meisje is heeft het zéker een moeder nodig.
    Iemand moet dat meisje dan toch kunnen helpen met meisjesproblemen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Exercitus schreef:
    Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
    Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.


    Die kunnen het soms ook moeilijk hebben hoor.
    Ze hebbne het misschien goed, maar er zal altijd een soort gemis of in het geval ze nooit een ander ouder hebben gehad, een soort onwetendheid of leegte zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    In het belang van de baby niet, want als het een meisje is heeft het zéker een moeder nodig.
    Iemand moet dat meisje dan toch kunnen helpen met meisjesproblemen?
    En een jongen mag wel twee moeders hebben, omdat moeders ook jongensproblemen hebben? Dat slaat nergens op. Als die vaders een meisje adopteren dan weten ze dat het ooit borsten krijgt en ongesteld gaat worden. Tuurlijk kunnen ze niet weten hoe erg ongesteld zijn is of hoe een meisjesleven is, maar hier zijn ze op voorbereid.


    Today will be Girl's Day party with you~

    eens ze moeten net zoo als iedereen net zoo snel (of langzaam >.<) een kind kunnen apoteren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor