• Hebben jullie al gestemd op de top 2000? Luisteren jullie hiernaar? En welk nummer moet er van jullie écht in staan? (:
    Ik heb namelijk net gestemd en mijn lijst was te lang haha. Je mocht maximaal 15 nummers uit de lijst kiezen en dan nog maximaal 5 zelf ingevoerde! Bah. Maar ik vind dat dit jaar the bohemian rhapsody niet op 1 moet staan!
    Goed, brand maar los!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Op volgorde, nee, nee, mijn muziek komt er toch nooit in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja, I know, maar ik wist niet meer dat die ertussen stond x'D
    Alles mag op 1 staan behalve Boudewijn de Groot o.o


    Haha, ABBA dan (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Haha, ABBA dan (krul)

    Nee grapje! Abba vind ik afschuwelijk x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Romances schreef:
    Ik luister niet echt naar dat soort muziek :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Nee grapje! Abba vind ik afschuwelijk x'D


    Haha, het was ook maar een grapje hoor! :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Haha, het was ook maar een grapje hoor! :'D

    Ze zullen er vast wel instaan hoor. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nu leek het mij een leuk idee om allemaal te stemmen op Tokio Hotel, met het nummer world behind my wall. Het is belangrijk dat iedereen op hetzelfde nummer stemt anders maken ze geen kans om in de top 2000 te komen
    Misschien overbodig maar ik zet er nog ff bij hoe je moet stemmen
    Hoe moet je stemmen:
    - Ga naar www.top2000.nl
    - Daar staat in de periode dat gestemd kan worden een linkje met “stemmmen”
    (ik zal de link hier neerzetten, zo gauw je ook daadwerkelijk kunt stemmen)
    - Kies 5 willekeurige nummers uit de lijst (hier moet je er 5 kiezen, TH staat er niet tussen, dus kies zelf wat uit wat je leuk lijkt)
    - Klik op “verder” -> je komt nu in de vrije keuze
    - Geef het nummer op Tokio Hotel World Behind my Wall.
    - Klik op de grote + anders telt je stem niet
    - Geef eventueel nog andere vrije keuzes op (deze moeten NIET van TH zijn, zie belangrijke punten om op te letten)
    - Klik op “verder”
    - Nu moet je je adresgegevens invullen
    - Klik op “bevestigen”
    - Je krijgt een bevestigingsmail, deze mail moet je ook bevestigen anders telt je stem niet. (LET OP: bevestig deze mail voor vrijdag 26 november 24.00 uur)
    - Op 22 december wordt de lest bekendgemaakt en weten we of TH erin staat.

    Belangrijke punten om op te letten:
    - Je mag maar een keer stemmen per adres. Anders telt je stem niet meer mee. Dus ga niet via 20 verschillende mailadressen stemmen, want ze kijken ook naar woonadres.
    - Als je vaker wilt stemmen, doe dan mee op het adres van je opa, oma, oom, tante, neefje, nichtje enz. Maar doe dit wil ook bij hun op de computer, ze kunnen IP-adressen heel makkelijk achterhalen. En dus kunnen ze zien als je 4 keer stemt maar elke keer een verschillend adres invult op eenzelfde computer.
    - Vul in de vrij keuze niet alleen maar nummers van TH in, in de regels staat dat dat niet mag. Je stem wordt ongeldig als je dit wel doet.
    - Ga niet toch invullen bijv. Tokio Hotel Monsoon, want me moeten zorgen dat WBMW hoog komt te staan.
    - Als je meerdere vrije keuzes invult is het niet belangrijk op welk nummer TH komt, want alles waar je op stemt krijgt gewoon 1 punt. Dus het is niet zo dat een nummer dat je op 1 invult meer “waard” is dan iets wat je op 5 invult.
    - Er wordt gekeken naar min of meer dezelfde vrije keuze lijstjes van verschillende personen, dus het is misschien verstandig enkele vrij keuzes in te vullen van andere artiesten
    - Ga niet onderling afspreken waar je op gaat stemmen, het moet willekeurig blijven anders worden de stemmen ongeldig verklaard.
    Enkele tips:
    - Je mag vanuit alle landen van de wereld stemmen, dus ook als jij in het buitenland woont kun je gewoon meedoen.
    - Zeg tegen zo veel mogelijk mensen dat deze actie er is, en laat hen ook op TH – ‘World behind my Wall’ stemmen.
    - Probeer in het lijstje waar je 5 nummers uit moet kiezen, niet te stemmen op nummers die vorig jaar heel hoog stonden, zo maak je de kans dat TH erin komt veel kleiner.
    - Veel plezier met stemmen, en hopelijk komt TH erin