• Ik kreeg net een heel lief berichtje van een vriendin op facebook. Zij woont in New York en als ik dat dan lees wil ik het liefst gewoon naar der toe gaan en der helemaal fijn knuffelen. Maarja, zij woont in Amerika, iets wat niet bepaald op nies-afstand is. Ik heb haar nog maar een paar keer gezien en dat was toen ze in Nederland was met een band. En dat was zeg maar letterlijk maar 3 keer. Ik heb het geld niet naar Amerika te gaan en zij heeft het veel te druk met haar baan om zomaar ineens even in Nederland op vakantie te komen, dus nu voel ik me zielig, haha.

    En nu wil ik dat jullie vertellen over vriendjes en vriendinnetjes vertellen die jullie kennen die heel ver weg wonen en die jullie (bijna) nooit zien, dat ik me niet helemaal hopeloos en kansloos voel en dat er ook nog mensen zijn die hetzelfde hebben :’D. En vertel dan ook maar meteen waar je ze ontmoet hebt en hoelang je ze al kent (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhm. Dat heb ik niet, want ik heb OV.
    Ohja, Nynke. Want die woont nogal om, zo'n drie en een half uur reizen.


    Your make-up is terrible

    Ohja, arme Kirst! (flower):( (K)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 22:28 ]


    Your make-up is terrible

    Verste weg is zoetermeer denk ik (:
    Dus niet echt heel erg, maar anderhalf uur vanaf waar ik woon (:
    En ik ken haar sinds begin zomer 2007, en ik heb haar op quizlet ontmoet (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    NikkiPedia schreef:
    Uhm. Dat heb ik niet, want ik heb OV.
    Ohja, Nynke. Want die woont nogal om, zo'n drie en een half uur reizen.
    Ja maar ik heb geen ov meer :'DD én je kunt met je ov niet naar Amerika reizen, hahaha. :Y) Was wel leuk geweest (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ahw, da's rot ja ): Misschien moeten jullie toch maar eens in de vakantie iets afspreken saampjes c:

    Uh, ik heb wel een 'vriendin' in Polen, in Duitsland -maar dat is niet ver- en voor de rest alleen in Nederland (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Poetic schreef:
    Verste weg is zoetermeer denk ik (:
    Dus niet echt heel erg, maar anderhalf uur vanaf waar ik woon (:
    En ik ken haar sinds begin zomer 2007, en ik heb haar op quizlet ontmoet (:

    Hahaaaaa, bedoel je mij 8D
    Ik woon in Zoetermeer._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat heb ik niet echt, alleen een neef in Canada. 4 jaar geleden deed hij een roadtrip door Europa en is hij bij ons langs geweest, ik had hem nog nooit gezien. Voorbije zomer is hij ook nog een keer langs geweest.

    Niet dat je dit kan vergelijken met een vriendin, want we zijn helemaal niet zo close en ik kan echt niet met hum communiceren (mijn Engels is niet zo geweldig), maar misschien dat je je hierdoor een heel klein beetje minder zielig voelt :'D


    Only losers can act the way you do

    Jacqueline want die woont in Groningen. :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb hetzelfde..toen ik een half jaar in engeland studeerde heb ik veel vrienden gemaakt die uit japan, spanje, brazilie etc. komen..echt goede band mee gekregen.maar ik kan ze bijna nooit zien..sniksnik..mer we doen gewoon eens per jaar een reunion..althans dat staat op de planning xD

    als advies..kzou gwn superveel praten op skype en sparen! :)
    mer kweet hoe het voelt ja..and it sucks

    Stamppot schreef:
    Jacqueline want die woont in Groningen. :'(

    Awh :9~ Hihi nou Naomi woont dus ver weg en dat vind ik echt kut (huil)


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja maar ik heb geen ov meer :'DD én je kunt met je ov niet naar Amerika reizen, hahaha. :Y) Was wel leuk geweest (nerd).


    Ja dat is waar =3
    Lololol dan spijbelde ik all the time denk ik.


    Your make-up is terrible

    Poetic schreef:
    Verste weg is zoetermeer denk ik (:
    Dus niet echt heel erg, maar anderhalf uur vanaf waar ik woon (:
    En ik ken haar sinds begin zomer 2007, en ik heb haar op quizlet ontmoet (:
    Oe ik heb ook veel vriendinnen op Quizlet ontmoet, die idd ook best wel ver weg wonen. Maar, das al vet lang man, super stoer :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een vriendin dit ik heb leren kennen op de basisschool, en we werden echt hele goede vriendinnen. We waren zo close dat we vaak ´de tweeling´ werden genoemd omdat waar zij was, ik was en andersom. In groep 8 aan het einde ging ze weg. Ze verhuisde naar Amerika omdat ´r vader daar een baan had gekregen. De eindmusical was net voorbij en toen het besef kwam dat we elkaar bijna niet meer tot nooit meer zouden zien, was echt pijnlijk en ik herinner me nog heel goed dat ik heb zitten janken voor leven. Zij ook trouwens. (':
    Ik heb 'r één keer gezien sinds, en daarna nooit meer. En door het tijdsgebrek kunnen we elkaar niet bellen/msnen of wat dan ook en ik kan haar facebook maar niet vinden. ]:
    Ik ken 'r nu -telt- 6 jaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aahw, dat vind ik echt heel erg niet leuk voor je ):
    Nou... Jij woont heel ver weg. Een uurtje of 3 reizen, gok ik? Dus jou zie ik ook niet zoveel ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -Kikkeli. Ja hoop ik! Misschien komt ze begin volgend jaar weer naar Nederland _O_.
    -Somnium, haha ja much better. Nu kan ik mooi lezen wat jullie allemaal hebben/kennen enzo en dat helpt 8). Dat lijkt me ook wel apart als je normaal een goede band hebt met je familie ofzo en dan familieleden hebt die je amper tot nooit hebt gezien. Wel tof dat je hem dan al 2 keer hebt gezien!
    -Cryofthemoon. Hahahah ja sparen doe ik zeker. Maar het is gewoon zo frustrerend dat ik dan kennissen en vriendinnen van mij uit anderen landen zie die haar dan weer zien en met haar op de foto staan enzo. Dan ben ik niet jaloers, maar dan mis ik haar alleen maar nog meer, haha. Wel heel tof dat je in Engeland hebt gestudeerd!
    - Rosyln. Dat is wel vet balen zeg! Dat had ik ook met een jongen, die ik laatst per toeval weer gevonden heb op facebook nadat hij 8 jaar geleden naar Australië verhuisde en we elkaar nooit meer spraken. Misschien eens via google zoeken, dat je dan wel ergens bij uit komt?
    -Ilse. Ja komt goed 8). Ik voelde me gewoon even zielig haha. Als ik geluk heb komt Aprella begin volgend jaar weer naar Nederland. En jou zie ik idd ook niet zo vaak. Ook doordat ik het druk hebm maar zo heel ver wonen wij niet van elkaar. Geen 3 uur? Tenminste, niet als ik met de trein ga, geen idee hoe jij dan reist, haha. Dus, dat betekend bij deze dat we snel weer eens moeten afspreken <3

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 22:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.