• Ik kreeg net een heel lief berichtje van een vriendin op facebook. Zij woont in New York en als ik dat dan lees wil ik het liefst gewoon naar der toe gaan en der helemaal fijn knuffelen. Maarja, zij woont in Amerika, iets wat niet bepaald op nies-afstand is. Ik heb haar nog maar een paar keer gezien en dat was toen ze in Nederland was met een band. En dat was zeg maar letterlijk maar 3 keer. Ik heb het geld niet naar Amerika te gaan en zij heeft het veel te druk met haar baan om zomaar ineens even in Nederland op vakantie te komen, dus nu voel ik me zielig, haha.

    En nu wil ik dat jullie vertellen over vriendjes en vriendinnetjes vertellen die jullie kennen die heel ver weg wonen en die jullie (bijna) nooit zien, dat ik me niet helemaal hopeloos en kansloos voel en dat er ook nog mensen zijn die hetzelfde hebben :’D. En vertel dan ook maar meteen waar je ze ontmoet hebt en hoelang je ze al kent (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    tjaaa ik zelfde probleem
    me vrienden wonen in schotland, Duitsland, New zeeland, Nederland, Mexico en Zwiteland. en ik woon zelf in Kuala Lumpure.
    zit momenteel in Nederland met kerstmis ga ik weer naar huis

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 23:15 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb geen vriend(inn)en in het buitenland, en ook nooit gehad.
    (alleen uit belgië.
    ik wil Marshmellow echt nog eens zien (woont in België))

    En dat ik geen vrienden heb in het buitenland is simpelweg omdat ik moeite heb met andere talen (nerd).
    Maar ik vind dat sommige vriendinnen van me in Nederland ook verweg wonen, zoals Nynke in Friesland ;o

    Aah, dat is rot voor je.. Mail haar op skype met elkaar als ze tijd heeft ;)

    Ik heb een super goede vriend die woon in Miami..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Aah *hele grote knuffel voor jou*


    dream, dare, fly!

    ik heb zelf twee jaar in turkije gewoont zo leerde ik me turkse vrienden kennen ze zijn verhuisd naar Duitsland zij komen volgend jaar naar me toe. we houden contackt met de email.
    mijn ik leerde Tim kennen ook in Turkije. hij werte daar een tijdje is weer teug naar zijn familie in Schotland. heb tijdje bij hem in huis gewoond in schotland volgend jaar ga ik naar ze toe en sturem elkaar regalmatig een email. goeie vriend uit New zeeland leerde ik kennen in Kuala lumpure meestal met de mail kletsen we. Nedrland via de meil en ben er nu op vrieden bezoek. vrienden uit mexico leerden ik kennen in nederland email en zo en ze zijn net als ik in nederland was op hun trouw feesie in nederland. zweisters leerde ik ook kennen in Kuala lumpure ze zijn op dit moment daar meestal babbel ik via de mail.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    aaaaaaaawh kirsten toch, niet zielig voelen/zijn

    uhm... ik heb een paar vrienden in België, Italië, Noorwegen, Zweden en Japan, schiet ook niet altijd op (':

    KirstenSnaps schreef:
    -Ilse. Ja komt goed 8). Ik voelde me gewoon even zielig haha. Als ik geluk heb komt Aprella begin volgend jaar weer naar Nederland. En jou zie ik idd ook niet zo vaak. Ook doordat ik het druk hebm maar zo heel ver wonen wij niet van elkaar. Geen 3 uur? Tenminste, niet als ik met de trein ga, geen idee hoe jij dan reist, haha. Dus, dat betekend bij deze dat we snel weer eens moeten afspreken <3


    Eindhoven/Horst is ver hoor! Oke, misschien geen 3 uur. Maar toch :') En dat gaan we zeker doen <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn eerste vriendin verhuisde naar Groningen, mijn tweede naar Nijmegen en mijn derde naar Brabant. En zelf woon ik in Rotterdam.
    Dus die zie ik allemaal nog maar amper, ja.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk Ani, die heb ik op goSupermodel ontmoet, en die woont anderhalf uur vandaan van me, dat is net ver, maar ik ben pas 14 en mag van mijn ouders niet alleen reizen, maar ik ga vrijdag naar haar toe!

    @KirstenSnaps ik hoop dat je je vriendin snel ziet voor je..


    live the life you love

    Mijn beste vriendin woont ook best ver weg. Dus ik weet hoe je je voelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn vriend woont in brabant en ik in overijsel,, maar nu is er zo'n actie bij de blokker en dan kun je met zn 2en de hele dag gratis reizen =D koop je kaartje van 30 euro en kun je dan beiden op zegmaardus ik ga met vriendin shoppen daar in de buurt hihi (A) *en dan gwn stiekem hele dag hem mee slepen of bij hem rond hangen hehe*
    dus er zijn altijd wel oplossingen,, alleen soms is het gewoon heeeell lang wachten voor er 1 komt. en ondertussen kun je gewoon heel veel skypen, msnen en dat soort dingen =D

    als jullie er beiden in geloven dat jullie vriendschap sterk genoeg is om die stomme afstand te overbruggen dan blijft jullie vriendschap heeeell lang bestaan =D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 8:56 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Toen ik op vakantie was in Marokko, leerde ik een meisje kenne. En dat was best grappig. Want het begon zo...

    'Heey, zij lijkt op A' zei ik tegen mijn zusje. 'Ja he'.

    Maar aangezien we geen marokkaans kunnen, konden we niet met haar praten.
    Zij ineens: 'Kom je ook uit NL?' En toen hebben we de hele tijd gepraat en zijn we gaan zwemmen. Ze heette Ikram en kwam uit Den haag. Maar al vanaf toen ik wegging uit de plaats waar ik haar leerde kennen, heb ik haar nog nooit meer gezien. Jammer..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik heb een vriend in zuid-korea ik zie hem nooit maar we mailen en msnen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb een paar vrienden in Turkije, Tunesië, Singapore, USA en India. Ik heb ze zelf nog nooit ontmoet, maar we praten veel op msn.
    Misschien ontmoet ik de jongen uit India binnenkort. Helaas heb ik gisteren met één van de jongens uit Turkije ruzie gekregen, waardoor ik niet meer zo zeker ben of ik op vakantie wil gaan naar Turkije met een vriendin.

    Het gaat heel goed met mij en de jongens *kuch kuch*. Eerst M en nu hij ook nog.


    Think before you act.

    Ah! Maar Kirst toch :'D Je mag altijd hier komen als je even iemand wilt knuffelen (cat)

    HAHA. Ik ben al twee keer genoemd, Friesland is ook zó ver weg (cat). Maar'm, ik ken sowieso wel een paar menschen die voor mij ver weg wonen in Nederland.


    "I shut my eyes in order to see.'