• Ik kreeg net een heel lief berichtje van een vriendin op facebook. Zij woont in New York en als ik dat dan lees wil ik het liefst gewoon naar der toe gaan en der helemaal fijn knuffelen. Maarja, zij woont in Amerika, iets wat niet bepaald op nies-afstand is. Ik heb haar nog maar een paar keer gezien en dat was toen ze in Nederland was met een band. En dat was zeg maar letterlijk maar 3 keer. Ik heb het geld niet naar Amerika te gaan en zij heeft het veel te druk met haar baan om zomaar ineens even in Nederland op vakantie te komen, dus nu voel ik me zielig, haha.

    En nu wil ik dat jullie vertellen over vriendjes en vriendinnetjes vertellen die jullie kennen die heel ver weg wonen en die jullie (bijna) nooit zien, dat ik me niet helemaal hopeloos en kansloos voel en dat er ook nog mensen zijn die hetzelfde hebben :’D. En vertel dan ook maar meteen waar je ze ontmoet hebt en hoelang je ze al kent (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb zo geen vrienden.
    Maar sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aawh, sterkte. (flower)

    Ik heb 1 vriendin, echt een hele goede. En die is verhuisd naar Engeland.
    Ik zie, hoor, spreek der bijna nooit meer :x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een jongen leren kennen in Canada. We waren met de klas gezellig aan het rond stappen tot dat er een groep jongens kwamen en er kwam opeens 1 naast me lopen en hij begon derict al tepraten && hot dat hij was. En najaa dan is hij is een keer naar engeland gekomen voor mij en dan ben ik dan ook naar daar gegaan en we zijn dan gaan shoppen in Londen en het was echt leuk.
    Maarja ik heb hem al ongeveer al een half jaar niet meer gezien maar ik praat nog wel vaak met hem xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, Nana en Chiara wonen helemaal aan de andere kant van Vlaanderen en dat is ook triest. (krul)

    Ik heb vorige week een aantal geweldige mensen leren kennen tijdens de uitwisseling van school in Italië, waaronder voor mij de perfecte jongen.
    Hij heeft echt alles wat ik zoek in een jongen, maar ja, hij woont dus wel even in Italië. Daarbij zijn al die mensen daar zo lief tegen elkaar. Ze kijken niet naar je uiterlijk, maar naar je innerlijk. Met mijn uitwisselingspartner zit ik nog op facebook, omdat haar msn het niet doet, maar ze is niet vaak online.
    Met mijn nieuwe crush msn en webcam ik tot nu toe nog elke dag. Hij is echt wel heel erg leuk. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een vriendin in Zuid Afrika, die ken ik nu al 2,5 jaar. Maar goed, Zuid Afrika is ook niet zo dichtbij.
    Ik heb een vriendin in Noord Ierland, die komt misschien, heel misschien naar Nederland, want ze is obsessed met Nederland.
    Ik heb een vriend in Alaska, maar goed, daar kan ik ook niet zo makkelijk heen.
    Ik heb 2 vrienden in Australië, daar ga ik ook maar niet heen.
    En voorderest allemaal mensne uit Nederland en België.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb eigenlijk maar 2 mensen leren kennen via het internet die ik goed ken.
    Yuara is een goede vriendin van me die ik al 2 jaar ken, maar ze woont ongeveer 3 uur bij me weg ): En ofcourse ken ik haar via Quizlet ^^
    En een jongen, Christian, die woont in Arnhem, die spreek ik ook nog wel vaak, en die ken ik van een online game.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Spanje, ik was op vakantie. Daar zag ik een kei sgattig meisje. Ze bleek even oud als ik te zijn. Maar met zo'n Hello Kitty imago. Terwijl ik dan zo'n half Tomboy, half Gothic typje zegmaar ben. We konden het heel goed met elkaar vinden.
    Maar terug gaan, dat helpt niet. Ik weet haar adres niet. En zij was ook op vakantie, maar dan in haar eige land. Msn of telefoon nummer heb ik ook niet van haar. Dus ja. This is the end. Zou ik kunnen zeggen ;s
    xd

    Ik heb ook twee vriendinnen die niet op 'nies afstand' zijn :'( (moet ook maar niet, want dan zijn ze binnen de kortste keren aangestoken)

    De een woont in arnhem, ik in friesland.. Ooit waren we hartsvriendinnen, maar nu is het door de afstand nog al verwaterd, wat ik erg jammer vind, want ze is
    super aardig. Maar de laatste keer dat ik haar zag op een feest van haar ouders, was het erg ongemakkelijk en hebben we amper gepraat.

    Die andere vriendin was naar Belgie verhuisd en die zie ik ook nooit meer, alhoewel ik eerst wel eens met haar mee op vakantie ging..

    Hopeloos..!


    You are beautiful, you are love.

    Ruben en Nikki. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Agoshiepie! Arme jij <3
    De vriendin die het verst bij me vandaan woont... Laurien, in België, zo'n 145 km van me vandaan, dus dat valt best wel mee...


    You move me ......... Kurt

    Mijn beste mensjes wonen te ver weg o,o
    Tim woont in Tilburg & Brooke in Zoetermeer :( Ik vind dat te ver weg!
    En ik heb telkens geen geld of tijd om hun te bezoeken :(
    Brooke heb k even denken al 2x gezien?
    Tim nog nooit :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    oei was me famillie vergeten die uit zuid korea komen
    daar geboren en getogen zijn

    mijn nicht heb ik een keer gezien


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Mijn beste vriend ken ik al een jaar lang en ik heb hem slechts over de telefoon gesproken, nooit in het echt gezien :(
    Maar dat komt ooit nog! Gewoon toeleven naar die momenten, dan worden die momenten extra leuk!
    En ik heb ook nog vriendinnen verspreid over heel Nederland, die ik ook bijna nooit zie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken iemand via internet die in China woont en iemand die in Japan woont. Ik spreek engels met hun. Ik heb ze nog nooit gezien maar ik kan heerlijk met ze kletsen. En ik hoop ze echt ooit te ontmoeten!


    behind very angel is a demon