• Hoe mooi Nederland nu eigenlijk is, buiten al ons gezeur om.
    En dit is het enige Nederlandstalige [rap]nummer dat mij daar weer aan herinnert. (:
    Heel stiekem maakt dat mij weer trots om Nederlander te zijn! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Profusion schreef:
    Ik houd stiekem ook wel van Nederland, alleen af en toe...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik hou sowieso van Nederland :) <3
    Behalve de regering.. die mogen van mij een voor een van een brug springen. -_-


    ars moriendi

    "Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord
    maar wanneer Oranje speelt, iedereen erbij hoort"

    Die vind ik mooi <3


    ars moriendi

    Ik ben een Belg en ik kreeg er kippenvel van x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee sorry, ik heb echt niets met Nederland. Ik schaam me ervoor Nederlander te zijn en ik schaam me er nog meer voor om in Friesland te wonen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dictator schreef:
    Het lied is mooi, en zelfs ik zou bijna trots worden op Nederland.
    Maar ik ben nooit trots geweest dat ik Nederlander ben, en dat zal ik ook nooit zijn.
    Zodra ik de kans krijg, ben ik weg hier.


    Lol, dat dacht ik ook. Toch weet ik wel beter onderhand.


    Ik zou best weg willen uit NL, ook voor langere tijd, maar niet voor altijd.
    We onderschatten veel teveel wat Nederland (ook) bied, buiten de 'drama' om.
    Geloof me, in veel andere landen is het veel slechter dan het lijkt. Daar is vakantie vieren het paradijs, maar echt wonen vaak een stuk moeilijker.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Lol, dat dacht ik ook. Toch weet ik wel beter onderhand.


    Ik zou best weg willen uit NL, ook voor langere tijd, maar niet voor altijd.
    We onderschatten veel teveel wat Nederland (ook) bied, buiten de 'drama' om.
    Geloof me, in veel andere landen is het veel slechter dan het lijkt. Daar is vakantie vieren het paradijs, maar echt wonen vaak een stuk moeilijker.

    Precies! hèhè, eindelijk iemand die het doorheeft :'O
    Wij hebben het hier lang zo slecht nog niet.


    ars moriendi

    Stassin schreef:
    Ook al ben ik niet altijd trots op NL, ik ben wel altijd trots op Brabant (:

    (hoera)


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    C0RPSE schreef:
    Achja, Nederlanders zeuren nou eenmaal veel. En Nederland is ook best mooi, gekeken naar 't landschap 'nzo. De vier seizoenen (: Al met al is 't hier best goed geregeld.


    You are beautiful, you are love.

    Kom uit t land van zuipen op je 16e! -Trotsheid-
    Heel mooi lied!

    Waarom ben je trots daarop :') ^

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 17:37 ]


    -

    MamaHert schreef:
    (...)

    Lol, dat dacht ik ook. Toch weet ik wel beter onderhand.


    Ik zou best weg willen uit NL, ook voor langere tijd, maar niet voor altijd.
    We onderschatten veel teveel wat Nederland (ook) bied, buiten de 'drama' om.
    Geloof me, in veel andere landen is het veel slechter dan het lijkt. Daar is vakantie vieren het paradijs, maar echt wonen vaak een stuk moeilijker.

    Precies! Dat dit kleine land, zo veel aan de wereld veranderd! Zo veel goeds bied! Én nogsteeds erg bekend is, daar moen we trots op zijn!
    Lang was ik altijd boos op het land. America was beter dacht ik! Geen woord van waar!
    Nederland, het lied laat je echt beseffen dat we trots mogen zijn, op Nederland! (krul)

    Genius schreef:
    Waarom ben je trots daarop :') ^

    Dat wij worden vertrouwt op onze keuzes en behoorlijk vrij word gelaten!

    Ik vind dat nummer zo mooi he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dat wij worden vertrouwt op onze keuzes en behoorlijk vrij word gelaten!
    ja, werden we maar wat minder vertrouwd daarop.


    Today will be Girl's Day party with you~