• Hoe mooi Nederland nu eigenlijk is, buiten al ons gezeur om.
    En dit is het enige Nederlandstalige [rap]nummer dat mij daar weer aan herinnert. (:
    Heel stiekem maakt dat mij weer trots om Nederlander te zijn! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Precies! Dat dit kleine land, zo veel aan de wereld veranderd! Zo veel goeds bied! Én nogsteeds erg bekend is, daar moen we trots op zijn!
    Lang was ik altijd boos op het land. America was beter dacht ik! Geen woord van waar!
    Nederland, het lied laat je echt beseffen dat we trots mogen zijn, op Nederland! (krul)

    Amerika is (vooral op dit moment) een puinhoop. _O_ Nederland. _O_


    ars moriendi

    Bij mij in de klas is er geen éen Nederlander die is vergeten hoe 'gewéldig' Nederland wel is. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben blij met België.:Y)


    effort never betrays you

    Ik houd ook wel van Nederland alleen er mogen wel wat meer veranderingen komen.


    Shit happends

    Crime schreef:
    Bij mij in de klas is er geen éen Nederlander die is vergeten hoe 'gewéldig' Nederland wel is. (cat)

    En zo hoort het _O_


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    En zo hoort het _O_

    Neem het niet persoonlijk, maar tegenwoordig mogen de Nederlanders van mij wel iéts bescheidener zijn hoor. :]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hoe mooi het liedje ook is, ik vind het nog steeds een kutland.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Crime schreef:
    (...)
    Neem het niet persoonlijk, maar tegenwoordig mogen de Nederlanders van mij wel iéts bescheidener zijn hoor. :]

    Hmm nee vind ik niet.. ik vind dat je trots moet kunnen zijn op je land van herkomst =3
    En als ik dit topic zo een beetje doorkijk, zijn er ook zat mensen die wél alles tegen ons kleine landje hebben. =/


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Hmm nee vind ik niet.. ik vind dat je trots moet kunnen zijn op je land van herkomst =3
    En als ik dit topic zo een beetje doorkijk, zijn er ook zat mensen die wél alles tegen ons kleine landje hebben. =/

    Ik heb niets tegen het land, maar Belgen vind ik gewoon een pak sympathieker. Ze scheppen niet zo op als de Nederlanders, en hebben -vind ik- een mooier accent. ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    I'm proud te live in Holland (A)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hihi, dat stukje met dat iedere tien minuten een ander dialect is vind ik wel grappig (krul)
    I (H) Holland.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb niets tegen het land, maar Belgen vind ik gewoon een pak sympathieker. Ze scheppen niet zo op als de Nederlanders, en hebben -vind ik- een mooier accent. ~

    Hmm dat ligt erg aan de persoon, denk ik. Maar dat kan, dat je dat over het algemeen vind ^^ Maar ik ben erg trots op wat Nederland sowieso als land heeft bereikt als je kijkt naar de geschiedenis en ik vind onze steden erg leuk.
    Ook kunnen Nederlanders met zijn allen zo lekker extreem gek doen tijdens het WK, en hoort iedereen erbij. Tijdens het WK of EK heb je zo'n geweldig saamhorigheidsgevoel. Heerlijk is dat.
    Volgensmij is er, serieus, geen land dat zo crazy is om voetbal als Nederland. :')


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Hmm dat ligt erg aan de persoon, denk ik. Maar dat kan, dat je dat over het algemeen vind ^^ Maar ik ben erg trots op wat Nederland sowieso als land heeft bereikt als je kijkt naar de geschiedenis en ik vind onze steden erg leuk.
    Ook kunnen Nederlanders met zijn allen zo lekker extreem gek doen tijdens het WK, en hoort iedereen erbij. Tijdens het WK of EK heb je zo'n geweldig saamhorigheidsgevoel. Heerlijk is dat.
    Volgensmij is er, serieus, geen land dat zo crazy is om voetbal als Nederland. :')

    Hehe, Nederland is op dat vlak wel gezellig, ja. [:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    Hehe, Nederland is op dat vlak wel gezellig, ja. [:

    Ik houuuuu van Oranjetijd :'D

    Jij bent een Belg toch? =3


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Ik houuuuu van Oranjetijd :'D

    Jij bent een Belg toch? =3

    Ja. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO