• Hoe mooi Nederland nu eigenlijk is, buiten al ons gezeur om.
    En dit is het enige Nederlandstalige [rap]nummer dat mij daar weer aan herinnert. (:
    Heel stiekem maakt dat mij weer trots om Nederlander te zijn! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb niets tegen het land, maar Belgen vind ik gewoon een pak sympathieker. Ze scheppen niet zo op als de Nederlanders, en hebben -vind ik- een mooier accent. ~

    Laat mij als Nederlander nou juist vinden dat Belgen meer opschepers/aanstellers/overdrijvers/damn ik kan het woord niet vinden zijn, en het accent minder mooi vinden :') Dat zal je toch altijd houden denk ik..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Nancy Hehe, wat voor werk doe je?/welke studie volg je?
    Dn kom je hier toch gewoon lekker met ons discussieren? (krul)

    @Crime&AAAAAAAAHHH Zal ik nu ff lekker spelbreker uithangen?
    Belgen en Nederlanders vinden zichzelf EN elkaar gewoon awesome 8D

    MamaHert schreef:
    (...)

    Dat zeg jij zo vaak, Gabes. But I love you. (krul)

    Maar ik meen het serieus, een paar dagen geleden draaide m'n pa dit liedje en sindsdien zit het al in m'n hoofd. 0_0

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 19:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    EstrellaVida schreef:
    @Crime&AAAAAAAAHHH Zal ik nu ff lekker spelbreker uithangen?
    Belgen en Nederlanders vinden zichzelf EN elkaar gewoon awesome 8D

    Waarom spelbreker? :P You're totally right.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Waarom spelbreker? :P You're totally right.

    Omdat jullie nu lekker nisk meer hebben om elkaar over te klote -Plat-

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Waarom spelbreker? :P You're totally right.

    Het was geen ruzie hoor. (krul) Maar, we zullen vrede sluiten en ophouden, hehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    Het was geen ruzie hoor. (krul) Maar, we zullen vrede sluiten en ophouden, hehe.

    Braaf zo -Geeft iedereen koekje-

    Stiekem vind ik Nederland niet eens zo erg. (:


    Hope goes lost but never dies.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Braaf zo -Geeft iedereen koekje-


    Gedraag je een beetje, dit is een serieus topic. (krul)

    Het nummer op zichzelf heeft ook heel mooie teksten, vinden jullie ook niet? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Gedraag je een beetje, dit is een serieus topic. (krul)

    Het nummer op zichzelf heeft ook heel mooie teksten, vinden jullie ook niet? (:

    Oh en koekjes zijn niet sirieus bedoel je? >.<

    Ja heel inspiererend, het heeft een koekie effect!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oh en koekjes zijn niet sirieus bedoel je? >.<

    Ja heel inspiererend, het heeft een koekie effect!


    ...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    als ik terug kom van vakantie ben ik altijd blij om terug thuis te zijn (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MamaHert schreef:
    (...)

    Moeten? Waarom moet dat?
    Ik hou er eerlijk gezegd wel van als iemand iets straight to the point zegt, dat probeer ik zelf ook te doen. Wel probeer ik het zo te doen dat het mensen niet kwetst, maar ik ga me niet inhouden tenzij ik daar concrete redenen toe heb.
    Niet iedereen doet dat, maar dan nog. Ik ben hier opgegroeid en hieraan gewend en ik zou het niet snel (permanent) om willen ruilen voor een andere plek.

    Ik hou van Nederland, met ál zijn mooie en minder mooie kanten. (:

    Eerlijk gezegd zijn mijn ervaringen in België ook niet slecht, maar word ik in de Nederlandse winkels vriendelijker geholpen als daar en kijken de mensen me hier ook niet vreemd aan. Iets wat daar wel gebeurd. Er is ook familie van mij naar België verhuisd en die worden daar gediscrimineerd omdat ze Nederlanders zijn. Terwijl ze niet eens zo ver over de grens wonen. :Y)
    Ik denk dus dat dit gewoon een eindeloze discussie (kan worden/)is, waarbij ik België niet af wil doen maar ook niet graag zie dat dit bij Nederland gebeurd.
    Allebei zijn het mooie landen en waar je opgroeit voel je je meestal toch meer thuis dan ergens anders. In mijn geval is dat Nederland dat voor altijd in mijn hart stroomt, Nederland dat mijn vaderland is en is Nederland altijd het land waar ik terug naar zal keren. Nederland is mijn thuis en daar ben en zal ik altijd trots op blijven, wat een ander ook vind. (:
    Dat anderen dat met hun eigen land/cultuur of whatever hebben vind ik alleen maar prima, ieder voor zich en dit is het voor mij. (:

    Giiirl, jij kan goed je mind verwoorden _O_ Echt precíes hoe ik er ook over denk, jij komt er alleen beter uit dan ik! :Y)
    Nederland is mijn landje, en natuurlijk heeft ook dit land net als ieder land zijn mindere punten, maar dat neemt niet weg dat ik kriebels in mijn maag krijg wanneer ons het Wilhelmus door een grote arena klinkt <3


    ars moriendi

    als ik dat nummer luister krijg ik altijd een heel apart gevoel. (krul)
    nouja in iedergeval ik ben het helemaal met je eens.


    Life is a beautiful struggle