• Ik heb net een ini mini Spin vermoord door hem dood te spuiten met Deo, haha (nerd)
    Wat is jullie moordwapen geweest om een spin te doden?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    deo :)


    Change, the only good thing in this world.

    Mijn vader of moeder XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    deo en super sterke haar spray van kruitvat (die spin brak lettrelijk een pot! )


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had eens een hockeystick gebruikt :Y) het was er wel naast maar ach
    maar meestal roep ik mijn broer (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn slipper. Ik vraag me af of Deo ook werkt bij de grote van de spin, die ik doodgemept had.............. Het was net een Acromantula!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vermoord geen dieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xD Mijn vader


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Exercitus schreef:
    Ik vermoord geen dieren.


    Ook niet als je last hebt van een ongedierte plaag?


    Happy Birthday my Potter!

    Haarlak.
    Of mijn vader (krul)


    effort never betrays you

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Ook niet als je last hebt van een ongedierte plaag?

    Nooit gehad maar ik denk het niet. Ik zoek wel een natuurlijke manier om ze te doden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een vliegenmepper, slipper, deo of mijn hockeystick:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Gewoon met alles wat binnen handbereik ligt; meestal een tijdschrift ofzo. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had dat eens geprobeerd met mijn deo op de camping. Ik stond daar serieus 10 minuten te spuiten, en die spin bleef gezellig rondlopen. Toen pakte ik het eerste wat ik zag(mijn broertjes tandpasta):3

    Maar meestal gebruik ik mijn moeder, of een zakdoekje alsie niet al te groot is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    en mijn vaderxD ik ben bang voor spinnen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik haal mijn moeder op (krul)


    -