• door die rot kou.
    ik voelde ze niet meer echt niks voelde ik.
    het was niet normaal.
    morge ga ik met de auto.
    ik kan echt niet meer fietsen in dit weer.
    en toen mijn handen langzaam ondooide deed het echt verhschrikkelijk pijn
    en ja ik droeg HANDSCHOENEN.



    waren jullie ook bevroren? :''3(cat)


    =

    Altijd die rottige vingertoppen, waardoor je je hand net niet goed kan bewegen! Probeer dan nog maar eens iets te doen!


    What can I do?

    Ik was helemaal bevroren ;D Ik kon niks meer normaal bewegen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaah en ik had ook handschoenen aan! ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mijn moeder bracht me met de auto naar school dus nee


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik hoef gelukkig maar 5 minuten te lopen, maar het was verschrikkelijk. Gisteravond ging ik paardrijden en dat was een complete ramp. Ik hebben uren lopen narillen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga met bus/auto ;d


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Mijn vingers waren blauw vanochtend Ö en toen kwam een goede vriendin eraan en bleek ze twee paar handschoenen te hebben, en toen was ik heel blij :'D
    Maar dat doet pijn, joh!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn handen waren ook erg bevroren net xD En mijn oren die voelde ik ffe niet meer maar nu zijn ze gloeiend heet voor mijn gevoel xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik eis dat mensen een neus-warmer ontwerpen. M'n neus wordt zooo koud op de fiets ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En morgen word het nog iets erger, veel geluk allemaal :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben thuis en ik ben kkkkouuuud T_T
    Ik had handschoenen aan, 3 paar sokken + 1 paar schoenen. En alle 4 mijn ledematen zijn bevroren!
    Ik heb mijn sjaal als een bivakmuts gedragen omdat mn gezicht anders ook bevroor, en raad eens? Dat issie alsnog! T_T
    Daarnaast ben ik ook nog eens gevallen! Welliswaar IN de school! Want ik had ijs aan mijn schoenen T_T
    "Jij bent gevallen!" zegt zo'n laatste jaars verv olgens "Nee ik dacht dat het warmer op de grond was!" T_T
    En nu ben ik boos op het weer en mamma loopt zich ook nog eens af te reageren op mij!
    En mijn gezicht is rood en niet van de kou en ik weet zeker dat dat de rest van de dag iet meer weg trekt en nu ben ik sjaggie xd

    Geloof me ik ging echt dood, ik moet serieus 5 kwartier fietsen.
    En toen ik thuis kwam waren heel me handen helemaal blauw kon ze niet meer bewegen. Me kont was serieus bevroren, me tenen voelde ik niet meer en me oren waren ijs.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn handen waren helemaal paars, bijna zwart. Auw. Maar ik heb zo'n symdroom dat je bloedvaten te dun zijn en daardoor zelfs met 30 graden nog koude handen heb ;l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn school staat aan de overkant van mijn huis, dus ik loop wel heel 3 minuten :3 Nee, niet bevroren dus:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Nou, ik heb gisteren de hele fucking dag buiten gelopen, dus bij mij was er wel meer dood dan alleen mijn handen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.