• De stelling van vandaag luidt:
    Criminelen die levenslang hebben gekregen moeten kunnen kiezen voor euthanasie.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens


    If we had not a soul, music would have created it.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'

    Néé. Pertinent niet. Laat ze maar lekker levenslang in de gevangenis zitten. Als ze dood zijn, dan kunnen ze ook niet meer nadenken over hun fouten.
    Laat ze maar lekker straf hebben (krul)


    Alleen maar tranen van geluk

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'

    Precies!


    To live would be an awfully big adventure

    oneens het is te gemakkelijk om ze te laten wegkomen met euthanasie, je hebt de familieleden dan genoeg aan gedaan van het slachtoffer en dan zou een crimineel er niet zo makkelijk mee mogen wegkomen. hij zou zijn straf moeten uitzitten voor de daden die hij heeft gedaan, en dan ook op geen enkele mogelijke manier vervroegd vrij gelaten worden


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niet voor niets zo'n straf opgelegd.


    Numbers.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, dat is een soort weglopen voor je straf.


    Més que un club.

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Idd!


    Als je een vlinder wilt zijn moet je bereidt zijn het bestaan als rups op te geven.

    Nee.
    Criminelen hebben het verdiend, door iets slechts wat ze gedaan hebben.
    Daarom vind ik dat ze hun straf voor wat ze hebben gedaan uit moeten zitten,
    want euthenasie is dan slap, voor een moord of zo iets.


    Food.

    Oneens.


    You can't fly unless you let yourself fall.