• De stelling van vandaag luidt:
    Criminelen die levenslang hebben gekregen moeten kunnen kiezen voor euthanasie.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Only losers can act the way you do

    Zeker weten niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    Let's do this poo

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens. Het is hun eigen schuld dat ze levenslang hebben gekregen, dus moeten ze ook hun complete straf uitzitten. Hadden ze maar beter na moeten denken voor ze zoiets stoms deden.

    Nee, er is een reden dat ze levenslang hebben en het zal hoogstwaarschijnlijk terecht zijn dus moeten ze ook voor de gevolgen inzien en er niet 'makkelijk' vanaf komen met euthanasie.

    Oneens, zoals hierboven ook al wordt gezegd. Maar vaak is levenslang niet eens je hele leven lang, het kan altijd verkort worden dus ik vind van niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    your eyes are like stars in the night.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Never forget the things that make you smile

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Great minds think alike.

    Haha, en toen voelde KirstenSnaps zich slim. :9~


    Great minds think alike.

    Nee, ik vind inderdaad dat ze moeten boeten voor hun daden. Als je ze het leven laat ontnemen, leren ze er nog niks van.


    Bad decisions make good stories.

    Desecrate schreef:
    Ik ben het eigenlijk wel eens. Wat maakt het nou uit of iemand levenslang krijgt -wat overigens in Nederland niet eens mogelijk is- of dood gaat? Het is allebei een erge straf. Ik vind dat ze daar best voor mogen kiezen.

    In Nederland kan je wel levenslang krijgen. Je kan of 20 jaar krijgen of echt levenslang.

    Eens,wie dood is leid niet en zij moeten lijden. Anders kan je ze net zo goed de doodstraf geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tuurlijk niet,
    Euthanasie is een zeer gevoelig onderwerp. Alleen met lijden mag je worden geholpen om te sterven. Dit lijden hebben ze zelf op de kop gehaald, dus het is hun eigen schuld!


    What can I do?

    Stripe schreef:
    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.