• Ik ging net dus fijn met mijn hond wandelen, zoals ik iedere dag doe om dit tijdstip en toen kwam ik zo'n vent tegen met zijn hondje. En hij zo heel vrolijk tegen me praten en met me mee lopen en zo. Vertelde hij me dat hij over twee weken jarig is, moest ik raden hoe oud hij zou worden. Grapte ik: "25". Zei hij lachend dat zijn piemel daarvoor al te gerimpeld was.
    O. MIJN. GOD.
    En hij maar vragen wat mijn naam was en hoe oud ik was en zo. En toen zei hij dat ik maar snel een vriendje moest krijgen zodat die mij kon verwennen en dat ik dan iets terug zou moeten doen voor mijn vriendje. Zegt hij zo: "Ja, een grote beurt is ook erg vermoeiend."
    O.O'
    En nu ben ik getraumatiseerd en durf ik dus fijn niet meer met de hond te gaan wandelen uit angst dat ik hem weer tegenkom T_T
    Enge, vieze vent.

    En nu moeten jullie medelijden hebben (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    O____o Ik heb medelijden. Dat is gewoon eng.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    *heeft medelijden*
    Da's inderdaad wel érg dgoutant.
    Train je hond erin om hem te bijten? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat voor hond heb je? Misschien kan die hem afschrikken. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    je hebt zo van die mensen....

    *geeft choco en een bos bloempjes*
    (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gadverdamme, ik zou mijn hond die vent laten bijten :"D Durft die vent vast niet meer bij je te komen. (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD

    Haha, oké. Maar zoiets wil je toch gewoon niet horen uit de mond van een 40-jarige vetzak?
    En hij vroeg trouwens ook nog of ik alleen thuis was ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Reticent schreef:
    (...)
    Haha, oké. Maar zoiets wil je toch gewoon niet horen uit de mond van een 40-jarige vetzak?
    En hij vroeg trouwens ook nog of ik alleen thuis was ...

    't is wel smerig, maar ik ben gewoon zo'n persoon die om zulke dingen keihard lacht (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reticent schreef:
    (...)
    Haha, oké. Maar zoiets wil je toch gewoon niet horen uit de mond van een 40-jarige vetzak?
    En hij vroeg trouwens ook nog of ik alleen thuis was ...

    Eew! Damn wat ben ik nu blij dat ik geen gedachte kan lezen, stel je toch eens voor die van hem te moeten lezen xd

    Ik zou gaan lachen ghehe :'D


    -

    Omg. dat is echt sick creepy D; .
    Ik was laatst ook aan het lopen naar een vriendin toe, toen ik tegengehouden werd door een of ander oud gastje, die heel beleefd vroeg 'Of ik naar binnen wou en met hem wou neuken.' <_<'
    Ik heb medelijden met je : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oh, goor.


    Your make-up is terrible

    Ah, bah. Da's echt vuil.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Dat is écht nasty.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 17:05 ]


    it's so empty living behind these castle walls