• Ik ging net dus fijn met mijn hond wandelen, zoals ik iedere dag doe om dit tijdstip en toen kwam ik zo'n vent tegen met zijn hondje. En hij zo heel vrolijk tegen me praten en met me mee lopen en zo. Vertelde hij me dat hij over twee weken jarig is, moest ik raden hoe oud hij zou worden. Grapte ik: "25". Zei hij lachend dat zijn piemel daarvoor al te gerimpeld was.
    O. MIJN. GOD.
    En hij maar vragen wat mijn naam was en hoe oud ik was en zo. En toen zei hij dat ik maar snel een vriendje moest krijgen zodat die mij kon verwennen en dat ik dan iets terug zou moeten doen voor mijn vriendje. Zegt hij zo: "Ja, een grote beurt is ook erg vermoeiend."
    O.O'
    En nu ben ik getraumatiseerd en durf ik dus fijn niet meer met de hond te gaan wandelen uit angst dat ik hem weer tegenkom T_T
    Enge, vieze vent.

    En nu moeten jullie medelijden hebben (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Washington schreef:
    Dat is écht nasty.

    Ieuw, wat een eng man :S Echt een pedo.
    This wel goed dat je gezegt hebt dat je een vriendje hebt. Ik zou voorlopig je hond niet meer uitlaten, of hem leren bijten xD Je moet het wel tegen je ouders vertellen. Dat ze weten waarom je niet meer durft.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Desecrate schreef:
    (...)
    't is wel smerig, maar ik ben gewoon zo'n persoon die om zulke dingen keihard lacht (nerd)

    Oké, ga jij morgen dan met mijn hond wandelen en als je hem tegenkomt, moet je gaan lachen :'DD


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    (...)
    Oké, ga jij morgen dan met mijn hond wandelen en als je hem tegenkomt, moet je gaan lachen :'DD

    Ik zeg deal _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vieeees! Arme jij o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MEdelijden <3
    Wat een creep zeg!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    PapaHert schreef:
    O____o Ik heb medelijden. Dat is gewoon eng.


    Never forget the things that make you smile

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    Hope goes lost but never dies.

    Wth, dan zou ik echt zeggen, 'Euh, ik moet naar huis.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ew, haha. Arme jij. Ik zou zeggen van 'Oh, ik moet weg' :"D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 17:22 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Gadver, haha.
    Ik zou echt mijn hond op m afgestuurd hebben..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Verdomme, wat een klootviool!

    Gewoon met je hond blijven lopen, als je 'm weer ziet; omkeren en wegrennen! (cat)


    You are beautiful, you are love.

    je moet je hond gaan leren bijten tegen enge pedos :')

    ontopic das eng o.o zeker een pedo *heeft medelijdenA*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom doet iedereen zo lullig hier tegen mijn vader, hij bedoelt het goed hoor. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?