• Ik ging net dus fijn met mijn hond wandelen, zoals ik iedere dag doe om dit tijdstip en toen kwam ik zo'n vent tegen met zijn hondje. En hij zo heel vrolijk tegen me praten en met me mee lopen en zo. Vertelde hij me dat hij over twee weken jarig is, moest ik raden hoe oud hij zou worden. Grapte ik: "25". Zei hij lachend dat zijn piemel daarvoor al te gerimpeld was.
    O. MIJN. GOD.
    En hij maar vragen wat mijn naam was en hoe oud ik was en zo. En toen zei hij dat ik maar snel een vriendje moest krijgen zodat die mij kon verwennen en dat ik dan iets terug zou moeten doen voor mijn vriendje. Zegt hij zo: "Ja, een grote beurt is ook erg vermoeiend."
    O.O'
    En nu ben ik getraumatiseerd en durf ik dus fijn niet meer met de hond te gaan wandelen uit angst dat ik hem weer tegenkom T_T
    Enge, vieze vent.

    En nu moeten jullie medelijden hebben (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Alluring schreef:
    Ah, bah. Da's echt vuil.


    effort never betrays you

    k gaa geloof ik nóóit meer mee mijn hond met mij hond wandelen O.o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    IELLL
    Maar toch lig ik hier echt plat om. Maar ja, ik zal niet weten hoe ik zal moeten reageren in zo'n situatie. o_0


    Alleen maar tranen van geluk

    dan moet je de volgende keer deo of iets mee nemen, als er iets gebeurt wat je niet pikt moet je met deo gaan spuiten, of ze kunnen geen adem meer halen of ze krijgen last van hun ogen. dat is heel handig, heb ik ook altijd naast mijn bed staan als ik alleen thuis ben aangezien we nogal buitenaf wonen en ik dan het idee krijg dat er een inbreker of iets is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    OMG freaky gast!
    ik heb egt medelijden met je!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Wat seksistisch. x'D En wat een vieze creep... o.O


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    OhMyTom schreef:
    dan moet je de volgende keer deo of iets mee nemen, als er iets gebeurt wat je niet pikt moet je met deo gaan spuiten, of ze kunnen geen adem meer halen of ze krijgen last van hun ogen. dat is heel handig, heb ik ook altijd naast mijn bed staan als ik alleen thuis ben aangezien we nogal buitenaf wonen en ik dan het idee krijg dat er een inbreker of iets is.
    Mwhahaha, alvast voorbereid? Je kan ook gewoon pepperspray kopen? x'D Deo werkt ook wel, alleen maak ik mezelf soms het slachtoffer. (cat)


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Washington schreef:
    Dat is écht nasty.


    Life is a beautiful struggle

    BadHero schreef:
    *heeft medelijden*
    Da's inderdaad wel érg dgoutant.
    Train je hond erin om hem te bijten? (krul)


    They fell in love, didn't they?

    dat is zo ranzig!
    ieuwl

    wij zaten laatst op de fiets, stond zo'n man tegen zijn vrachtwagen aan te pissen, hij: 'Hallo jongens.' heel vrolijk. en je zag zijn jeweetwel


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    jemig..dat er zulke mensen zijn..
    onschuldige lieve meisjes lastig vallen..
    pfoee.. wat een sukkel

    *geeft je een kerstboom (kerstbomen vrolijken op(A)*


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Okee, gadverdamme. Gewoon niet meer mee praten!


    What can I do?

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    daarom vind ik lopen met de hond 's avonds echte eng. en laatst was ik op de fiets zat zon man aan zn ballen echt gewoon in zn broek en t was zon afgelegen stukje ik durfde hem niet aan te kijken en hij lachtte zo eng naar mij iellllllll nog steeds trauma's.

    OHEMGEE that is like... So fuckin' nasty!


    *insert philosophical cringe expression here*