• Ik ging net dus fijn met mijn hond wandelen, zoals ik iedere dag doe om dit tijdstip en toen kwam ik zo'n vent tegen met zijn hondje. En hij zo heel vrolijk tegen me praten en met me mee lopen en zo. Vertelde hij me dat hij over twee weken jarig is, moest ik raden hoe oud hij zou worden. Grapte ik: "25". Zei hij lachend dat zijn piemel daarvoor al te gerimpeld was.
    O. MIJN. GOD.
    En hij maar vragen wat mijn naam was en hoe oud ik was en zo. En toen zei hij dat ik maar snel een vriendje moest krijgen zodat die mij kon verwennen en dat ik dan iets terug zou moeten doen voor mijn vriendje. Zegt hij zo: "Ja, een grote beurt is ook erg vermoeiend."
    O.O'
    En nu ben ik getraumatiseerd en durf ik dus fijn niet meer met de hond te gaan wandelen uit angst dat ik hem weer tegenkom T_T
    Enge, vieze vent.

    En nu moeten jullie medelijden hebben (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    jehg goor,... k snap je wel(flower)
    mr k zou die vent zelf egt facking hard uit gaan lagge....xD
    t is ook nasty als je bij je vader bent en je dan een pakje condooms op de tafel ziet ligge terwijl die gn vriendin heeft.... (en 45 is).... xD


    Only those who listen can hear

    gatverdarrie:| Ik heb medelijden met je ;)
    suc6 (flower)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Rosyln schreef:
    Waarom doet iedereen zo lullig hier tegen mijn vader, hij bedoelt het goed hoor. ]:

    HAHAHAHAHA


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    vandaag had ik net zoiets, ik trok mijn jas aan terwijl ik uit de school liep. er komt een tegenligger aan, een jongen. ik loop door, en als hij mij bijna passeert, dan gaat zijn hand naar beneden naar mijn broek. toen maakte hij een raar geluidje. dan loop ik snel weg. is het nationale rare mannen dag ofzo?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Washington schreef:
    Dat is écht nasty.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gatver.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gatverdamme
    dat soort mensen motten ze opsluiten

    was meteen weggelopen! maarja, dat kan ik wel makkelijk zeggen, ik had ook een keer iets in die richting meegemaakt, oke, niet zo vies, maar ook een man van 25 ofzoiets, en hij kwam naast me fietsen, ik keek hem raar en en wilde sneller fietsen maar hij zei, ik bijt niet hoor! dus hij naast mij fietsen gaat hij allemaal vragen waar ik vandaan kwam en waar ik woon en hoe oud ik ben. Hij zat ook helemaal vertellen waar hij naartoe ging enzo, ik vond het ook eng, en dan kun je idd niet snel wegfietsen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Desecrate schreef:
    Haha wtf, ik zou keihard gaan lachen XD


    Only losers can act the way you do

    PapaHert schreef:
    O____o Ik heb medelijden. Dat is gewoon eng.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Rosyln schreef:
    Waarom doet iedereen zo lullig hier tegen mijn vader, hij bedoelt het goed hoor. ]:
    haahahahahahhaha


    it's so empty living behind these castle walls

    wtf, was zijn probleem! de volgende keer dat ik hem zou zien zou ik ofwel gillend weg rennen ofwel hem een mep verkopen. zulke vieze ventjes horen niet op straat te komen xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Wat eng voor je zeg:S Gewoon peperspray meenemen oh dat is verboden:S

    Gewoon met je hond blijven wandelen en als je hem ziet doe net als of als je beld met iemand.. ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb het ook al gehad, horrible!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Degoutant.


    If we had not a soul, music would have created it.