• een verhaal heeft 24 abo's en 150 kudo's ? o-o
    kijk naar die top 5[á]

    of ligt het aan mij (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Toronto schreef:
    ik leg je wel het hele verhaal uit; )


    kun je het mij ook uitleggen?
    ik snap er geen f*ck van..


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toronto schreef:
    ik leg je wel het hele verhaal uit; )


    Asjeblieft, leg het me uit. Want ik snap de ballen niet. En had jij dat ook niet?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    de klasgenoten van de schrijver van; Just a fraction of your love fills the air. Zijn er achtergekomen dat zei op quizlet zit.
    Alleen wisten ze een paar dagen geleden niet wie zei was op quizlet.
    De schrijver had dus mijn gebruikersnaam opgegeven en aan mij gevraagd of dat het goed was. Ze schaammde zich volgens mij ofzow. Ik hou er altijd wel van om iemand voor de gek gehouden dus had ik mee ingestemd. Ze heeft uitgelegd dat de 'gebruiker of gebruikers' waar ik de naam niet mag noemen van diegene, niet zoveel zouden gaan doen. En als ik er last van had moest ik er iets van zeggen, zei ze.

    Gister was ik op de computer, was bezig met schrijven en toen keek ik bij mijn verhaal opeens zag ik 172 kudo's staan. Ik had al in de gaten dat dit niet kon kloppen, maar ach wist de oorzaak niet.
    Want ik had afgelopen dinsdag ook erin gestaan maar dan met 40 kudo's of iets. ( Toen was het wel eerlijk )
    Vandaag was ik op school en opeens zag ik dat ik 70 kudo's had.
    Ik kreeg dus bijna een hartaanval onder de les ofzow, but by the way.
    Dit kon ook niet kloppen want het hoofdstuk was ik vanmorgen had geactiveerd was 30 keer gelezen.

    Toen kreeg ik een mail van degene waarin stond dat hij er achter was gekomen dat ik niet was wie hij dacht dat ik was. En hij zei ook dat hij het speet van de kudo's. Ik was hem ook wel dankbaar, ik bedoel je hebt opeens zoveel kudo's. Dat is best wel cool weet je,
    Maar hij wil niet zeggen hoe hij al die kudo's gegeven heeft,
    Alleen nu heeft dus dat meisje 150 kudo's ofzow.
    Maar ik vind het echt oneerlijk vandaar dat ik het zeg.(K)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 16:13 ]


    <3

    Toronto schreef:
    de klasgenoten van de schrijver van; Just a fraction of your love fills the air. Zijn er achtergekomen dat zei op quizlet zit.
    Alleen wisten ze een paar dagen geleden niet wie zei was op quizlet.
    De schrijver had dus mijn gebruikersnaam opgegeven en aan mij gevraagd of dat het goed was. Ze schaammde zich volgens mij ofzow. Ik hou er altijd wel van om iemand voor de gek gehouden dus had ik mee ingestemd. Ze heeft uitgelegd dat de 'gebruiker of gebruikers' genaamd MenM niet zoveel zouden gaan doen. En als ik er last van had moest ik er iets van zeggen, zei ze.

    Gister was ik op de computer, was bezig met schrijven en toen keek ik bij mijn verhaal opeens zag ik 172 kudo's staan. Ik had al in de gaten dat dit niet kon kloppen, maar ach wist de oorzaak niet.
    Want ik had afgelopen dinsdag ook erin gestaan maar dan met 40 kudo's of iets. ( Toen was het wel eerlijk )
    Vandaag was ik op school en opeens zag ik dat ik 70 kudo's had.
    Ik kreeg dus bijna een hartaanval onder de les ofzow, but by the way.
    Dit kon ook niet kloppen want het hoofdstuk was ik vanmorgen had geactiveerd was 30 keer gelezen.

    Toen kreeg ik een mail van MenM waarin stond dat hij er achter was gekomen dat ik niet was wie hij dacht dat ik was. En hij zei ook dat hij het speet van de kudo's. Ik was hem ook wel dankbaar, ik bedoel je hebt opeens zoveel kudo's. Dat is best wel cool weet je,
    Maar hij wil niet zeggen hoe hij al die kudo's gegeven heeft,
    Alleen nu heeft dus dat meisje 150 kudo's ofzow.


    oh ja ik zag op dat profiel ook staan van die user in gb
    dat vind ik echt stom ;O


    They fell in love, didn't they?

    Maar.. één gebruiker kan toch maar één keer een kudo geven, net als één ip-adres dat maar kan? O.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Maar.. één gebruiker kan toch maar één keer een kudo geven, net als één ip-adres dat maar kan? O.o

    Ja dat dacht ik ook :O


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Courtesan schreef:
    Maar.. één gebruiker kan toch maar één keer een kudo geven, net als één ip-adres dat maar kan? O.o


    Ja, ik vroeg ook hoe hij dat deed.
    Maar daar gaf hij geen antwoord af.
    Ik vond het ook al gek ja,
    Misschien heeft hij tegen iedereen van school of iets gezegd?


    <3

    snuggle schreef:
    (...)

    oh ja ik zag op dat profiel ook staan van die user in gb
    dat vind ik echt stom ;O


    Echt súper stom.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Toronto schreef:
    (...)

    Ja, ik vroeg ook hoe hij dat deed.
    Maar daar gaf hij geen antwoord af.
    Ik vond het ook al gek ja,
    Misschien heeft hij tegen iedereen van school of iets gezegd?

    maar hij stond er in ene opeens.


    They fell in love, didn't they?

    Courtesan schreef:
    Maar.. één gebruiker kan toch maar één keer een kudo geven, net als één ip-adres dat maar kan? O.o

    Het gaat alleen om de IP, niet om de gebruiker. Zelfs als je uitlogt kun je kudo's geven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    snuggle schreef:
    (...)
    maar hij stond er in ene opeens.


    Ja, ik snap het serieus ook niet.
    Een heel groot raadsel!


    <3

    Eigenlijk snap ik het nog steeds niet ...'-.-


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Het gaat alleen om de IP, niet om de gebruiker. Zelfs als je uitlogt kun je kudo's geven.


    haha, ja ik geef ooit wel kudo's op school.
    maar dat kan ook maar 1 keer, omdat al die computers in verbinding staan.


    <3

    Toronto schreef:
    (...)

    Ja, ik snap het serieus ook niet.
    Een heel groot raadsel!


    maar we zijn eruit, hij/zij diegene is een cheater? ;O


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)

    maar we zijn eruit, hij/zij diegene is een cheater? ;O


    Ja, en ik vind eigenlijk dat hij het beste van quizlet af kan gaan ofzow.
    Want dit is gewoon super oneerlijk.
    dadelijk staat dat verhaal elke dag in de top 5, met 150 kudo's ofzow.


    <3