• een verhaal heeft 24 abo's en 150 kudo's ? o-o
    kijk naar die top 5[á]

    of ligt het aan mij (krul)


    They fell in love, didn't they?

    ghehe, ;$ We'll see what will happen.
    Denk je dat ze hun zullen verwijderen?

    Toronto schreef:
    (...)

    Uh, ik sta er zelf in.
    Oke, moet je nu een sticker ofzo? grapju maar een PB vind ik wel een beetje.. tja overdreven.
    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Dat dacht ik eerst ook. Maar weetje, eigenlijk is het redenlijk normaal dat we jalloers zijn op zo fockin' veel kudo's. We kunnen allemaal zeggen dat het ons helemaal niets scheelt, maar iedereen van ons zou er wel blij van worden moest je 150 kudo's hebben. Naja, het is niet eerlijk en dus gaan mensen klagen. Het lijkt een beetje op spieken. De mensen die goed hun best doen krijgen een mindergoed resultaat als de mensen die valsspelen, en dus gaan ze dat niet respecteren. But, inderdaad, we hoeven hiervoor niets te melden.
    U r right _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    het is niet triest als er een melding van gemaakt wordt, en al helemaal niet als Q gehackt wordt. Ik vind dit alleen maar een goede les, en misschien nu ook een reden om dat hele gezeik met die top 5 eens stop te zetten, als er nu toch schijnbaar een hele makkelijke manier is om vals te spelen?

    JuneBug schreef:
    Holy shizzle that's weird ...O.o

    Ik kijk toch nooit naar die topstories, er staan nooit verhalen in die mij aanspreken.


    Olive

    Ik snap het nog steeds niet, maarjaa -- Ben ik nu dom? :X ---

    Vaagheid...

    NNailaa schreef:
    Ik snap het nog steeds niet, maarjaa -- Ben ik nu dom? :X ---


    2 jongens, hadden iets uitgevonden waardoor ze honderd of meer kudo's konden geven aan storys


    <3

    SandiClaws schreef:
    het is niet triest als er een melding van gemaakt wordt, en al helemaal niet als Q gehackt wordt. Ik vind dit alleen maar een goede les, en misschien nu ook een reden om dat hele gezeik met die top 5 eens stop te zetten, als er nu toch schijnbaar een hele makkelijke manier is om vals te spelen?


    het is niet makkelijk, geloof me. Daar heb je een harde brein voor nodig.
    Het is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt.

    Ja mensen vragen kudos...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zag het gisteren ook, best lelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toronto schreef:
    (...)

    I don't care,
    Wat je doet is gewoon oneerlijk.
    Je moet het zelf verdienen om in de top 5 te komen.
    Zonder jou steun ben ik ook al is deze week in de top 5 gekomen.
    Dusjaaa, ik geef er niet zoveel om.
    Ik schrijf niet voor de kudo's by the way, maar voor de lol en mijn abo's.


    gelijk heb je!

    Sodaba schreef:
    (...)

    het is niet makkelijk, geloof me. Daar heb je een harde brein voor nodig.
    Het is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt.
    Er is een manier die echt heel makkelijk is, maar veel werk als je er 200 wilt ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Sodaba schreef:
    (...)

    het is niet makkelijk, geloof me. Daar heb je een harde brein voor nodig.
    Het is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt.

    eigenlijk wel hoor, ik ken die truckjes hoewel ik ze niet gebruik vind ik het nog steeds oneerlijk tegen over de andere story's die het wel verdienen!


    They fell in love, didn't they?

    Kikkeli schreef:
    (...)Er is een manier die echt heel makkelijk is, maar veel werk als je er 200 wilt ;d

    daar ben je dan wel 3 uurtjes zoet mee.


    They fell in love, didn't they?