• een verhaal heeft 24 abo's en 150 kudo's ? o-o
    kijk naar die top 5[á]

    of ligt het aan mij (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Jonge, jij spelt cheaterspel. Volgens mij ontdekken ze het zelf ook wel, na aanleiding van dit topic. Ze zijn niet dom hoor.


    They fell in love, didn't they?

    Hmm. Dat is wel een verdachte zaak :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Hmm. Dat is wel een verdachte zaak :Y)

    AHAHA


    They fell in love, didn't they?

    BadHero schreef:
    Hmm. Dat is wel een verdachte zaak :Y)

    -out-

    Ik heb het niet expres gedaan, geloof me, morgen zijn die dingen weg.
    dus no worry's. En het spijt me echt enorm, ik had mijn klasgenoten uitgedaagd want ik geloofde ze niet en blijkbaar konden ze het wel.
    Maar echt echt sorry als jullie boos zijn ;o

    We zijn niet boos,
    het is gewoon oneerlijk snap je?


    <3

    Hoezo PB naar de MODs.
    nouen? zijn jullie jaloers ofzo. Er staan echt niet elke dag dezelfde stories in.
    nja.. nouen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Hoezo PB naar de MODs.
    nouen? zijn jullie jaloers ofzo. Er staan echt niet elke dag dezelfde stories in.
    nja.. nouen D:


    Uh, ik sta er zelf in.


    <3

    lol okee...


    --

    Kikkeli schreef:
    Hoezo PB naar de MODs.
    nouen? zijn jullie jaloers ofzo. Er staan echt niet elke dag dezelfde stories in.
    nja.. nouen D:

    Tuurlijk zijn we niet jaloers, waar slaat dat nou weer op. Het is sowieso gewoon oneerlijk, en raar. Als mensen het je story waard vinden zetten ze je er zelf wel in. Without help.

    Kikkeli schreef:
    Hoezo PB naar de MODs.
    nouen? zijn jullie jaloers ofzo. Er staan echt niet elke dag dezelfde stories in.
    nja.. nouen D:

    Dat dacht ik eerst ook. Maar weetje, eigenlijk is het redenlijk normaal dat we jalloers zijn op zo fockin' veel kudo's. We kunnen allemaal zeggen dat het ons helemaal niets scheelt, maar iedereen van ons zou er wel blij van worden moest je 150 kudo's hebben. Naja, het is niet eerlijk en dus gaan mensen klagen. Het lijkt een beetje op spieken. De mensen die goed hun best doen krijgen een mindergoed resultaat als de mensen die valsspelen, en dus gaan ze dat niet respecteren. But, inderdaad, we hoeven hiervoor niets te melden.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Dat dacht ik eerst ook. Maar weetje, eigenlijk is het redenlijk normaal dat we jalloers zijn op zo fockin' veel kudo's. We kunnen allemaal zeggen dat het ons helemaal niets scheelt, maar iedereen van ons zou er wel blij van worden moest je 150 kudo's hebben. Naja, het is niet eerlijk en dus gaan mensen klagen. Het lijkt een beetje op spieken. De mensen die goed hun best doen krijgen een mindergoed resultaat als de mensen die valsspelen, en dus gaan ze dat niet respecteren. But, inderdaad, we hoeven hiervoor niets te melden.


    Nou, ik weet niet.
    Want je weet niet tot hoelang het doorgaat.
    Het is bij mij al de 2de dag,
    En waarschijnlijk kunnen hun iets op quizlet doen waardoor ze in een keer het getal ofzow kunnen veranderen.
    En het is gewoon niet eerlijk verdiend.


    <3

    Toronto.. je hoeft geen PB te doen hoor, het zijn gewoon kinderen die ik persoonlijk kan aanspreken. Als ik zeg dat ze zullen stoppen, dan zullen ze ook stoppen. Wacht een paar dagen ofso en mail dan.
    bovendien het zijn high-tec nerds, die maken een andere account aan.
    Ze hebben zelfs ontdekt hoe je zomaar leden kunt verwijderen...

    Fair of niet fair het blijven kudo's, dan had Rutger het maar anders in moeten stellen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sodaba schreef:
    Toronto.. je hoeft geen PB te doen hoor, het zijn gewoon kinderen die ik persoonlijk kan aanspreken. Als ik zeg dat ze zullen stoppen, dan zullen ze ook stoppen. Wacht een paar dagen ofso en mail dan.
    bovendien het zijn high-tec nerds, die maken een andere account aan.
    Ze hebben zelfs ontdekt hoe je zomaar leden kunt verwijderen...


    Ik heb al gestuurd or:$


    <3