• Wat is het liefste dat een jongen ooit tegen je heeft gezegd?

    Of voor je heeft gedaan?
    Bij mij heeft een jongen een liedje voor me geschreven, met tekst + op de gitaar.
    Bij jullie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Amused schreef:
    Mijn vriend doet zoveel lieve dingen voor mij


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn ex zei van die kleine woordjes die gewoon veel betekenden voor ons.
    But it's over now..


    Don't dream your life, but live your dream!

    mijn ex zei dat hij zijn leven voor mij zou geven...
    maar toen we uit elkaar gingen wegens omstandigheden, bleef hij het zeggen :')
    we zijn nu beste vrienden en we hebben er nog geen minuut spijt van gehad dat we ooit een koppel waren


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn ex heeft me een keer een hele mooie roos met een kaartje gegeven, dat was zoo romantisch :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    We hebben nog niet (A)
    Maar hij heeft gezegd dattie met schattig en leuk vond.
    En daar moest ik toch wel even van blozen :#


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb niet echt van die ervaringen...
    Behalve één keer toen zei een jongen spontaan uit het niets dat die me mooi vond en dat vond ik toch wel lief :)


    dream, dare, fly!

    Villain schreef:
    Dunno. Niet echt iets :'D Of eigenlijk helemaal niks! ^^.


    Hope goes lost but never dies.

    Zo veel dat het niet te vertellen is..


    Ik ben gemeen xoxo

    dat ik altijd interessant was.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm,, mijn ex, had een band en hij had dan een liedje geschreven en op t optreden waar ik bij was mij op t podium geroepen en dat liedje gezongen!! Dat was zooooo lief!!! Nja,, zoals ze al zeiden,, liefde maakt blind... :(

    Mijn ex heeft heel veel lieve dingen gedaan ...


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nou, eigenlijk weet ik hélemaal niets.
    M'n ex is niet zo romantisch. Maar ik vond het altijd wel lief hoe hij zei dat hij van me hield, dat hij me mooi, leuk en lief vond.
    En een vriend van me [die ik leuk vind] heeft m'n drinken betaald toen we wat gingen drinken ergens =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een lief gedichtje voor gelezen voor mijn raam xD Net romeo en jullia xD of hoe je dat ook schrijft. En een kettingkje voor me gekocht en zei dat ie van me houd.. MAar helaas het is uit gegaan tussen ons. XD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn vriendje zegt zoveel lieve dingen.. Ik kan het liefste er niet uithalen, omdat het allemaal zo lief is :'D Gisterenavond ook. Pfff, mijn hart ontplofte bijna :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    "Hey, kijk niet naar haar. Ze is mijn vriendin." En hij legde zijn arm om mijn middel heen.
    okeeokeee, het was een grap. Maar het was wel ongelooflijk schattig xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.