• Wat is het liefste dat een jongen ooit tegen je heeft gezegd?

    Of voor je heeft gedaan?
    Bij mij heeft een jongen een liedje voor me geschreven, met tekst + op de gitaar.
    Bij jullie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -kuch-
    Niet voor kinderoortjes bestemd. Oke ik overdrijf. Maar toch zeg ik het niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Si le jour de noël,tu vois un grand homme habillié de rouge avec une grande barbe blanche et qu'il te met dans un sac,n'aie pas peur,je t'ai juste commandé comme cadeau.


    Ik ben 2-talig & hij ook.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Heel veel ;O Maar ik kan me niet herinneren wat het liefste was.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn vriendje zei eens: Ik hou van jou, en dat zal altijd zo blijven, wat er ook gebeurd, jij bent mijn ware liefde.
    Dat was zó ontzettend schattig!
    En hij gaat een liedje voor me schrijven. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Poseidon schreef:
    Mijn ex heeft zo veel voor me gedaan, bekant alles wat hij deed vond ik lief.
    Liefde maakt blind..(':

    Same.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb qua woorden echt geen idee, maar een simpele knuffel zegt af en toen meer dan duizend woorden.


    I am an idiot, I move.

    Hij hoeft niets te zeggen, als hij zijn armen om me heen slaat en me tegen zich aandrukt, dan is dat voor mij genoeg bewijs :)


    Life is hard and then we die

    Ik was het mooiste wezen op de wereld.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    iets van 'Lauren, ik moet je iets vertellen. Er is een meisje, en ik denk elke seconde aan haar. Van s'ochtends tot s'avonds, zelfs in mijn dromen denk ik aan haar. Ze heeft de mooiste lach die ik ooit gezien heb en is het liefste meisje ooit. Ze kan me laten lachen wanneer ik geen nut meer in het leven zie. Om het kort te zeggen is ze perfect. Misschien niet voor iedereen in de wereld, maar ze is perfect voor mij. Ik heb het geluk dat ik haar sinds 15 juli 2008 de mijne kan noemen, maar ik hield al zo veel langer van haar. Weetje wie dat meisje is ? Dat meisje ben jij Lauren, jij jij jij jij jij en niemand anders. Ik hou van je, ik weet niet wat ik zonder je zou moeten. Kom snel terug.
    Jaa, zo iets was het. De rotzak.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 22:11 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    dat ik de moeder mag zijn van zijn kinderen en dat ik hem gered hem van de dood - mijn vriendje dan , zulke woorden vergeet ik niet <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bij mij was dat ongetwijfeld toen ik in het 2e leerjaar aan het huilen was omdat Yannick van school veranderde en Jonas,de gast waar ik toen op was zei:Niet huilen,je hebt mij nog (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn beste vriend (waar ik niks mee heb ! ) zegt me vaak dat ik mooie oorwarmers of schoenen aan heb . Of dat ik lieff ben enzooww <3

    Dus mensen je hebt soms helemaal geen lieff nodig om lieve dingen van een jongen te horen , een beste vriend zegt ook veel lieve dingen ^^


    You make my life perfect ! <3

    Villain schreef:
    Dunno. Niet echt iets :'D Of eigenlijk helemaal niks! ^^.


    Some people make the world special just by being in it

    BadHero schreef:
    Bij mij was dat ongetwijfeld toen ik in het 2e leerjaar aan het huilen was omdat Yannick van school veranderde en Jonas,de gast waar ik toen op was zei:Niet huilen,je hebt mij nog (krul)

    Aahw, dat is romantisch.:9~

    Bij mij was waarschijnlijk van toen ik 9-10 jaar was.
    Toen had een jongen een gedicht voor me gemaakt en praline voor me gekocht.
    Héél lief natuurlijk, alleen had ik hem nauwelijks ooit gesproken en was ik opdat moment samen met een 'vriend' van hem.(krul)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 22:30 ]


    effort never betrays you

    Als mijn ex zei dat hij van me hield, dat vond ik het liefste.


    -