• Wat is het liefste dat een jongen ooit tegen je heeft gezegd?

    Of voor je heeft gedaan?
    Bij mij heeft een jongen een liedje voor me geschreven, met tekst + op de gitaar.
    Bij jullie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toen we net kregen: Dat hij nog nooit zo gelukkig is geweest en dat hij helemaal zat te trillen. En dat soort dingen zegt hij echt niet zomaar.
    Helaas heb ik het na 3 dagen uitgemaakt omdat ik me niet aan een jongen kan binden: Heb ik nog steeds spijt van.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    "Je bent goed zoals je bent, meer dan dat zelfs." Dat vond ik echt lief. Want op dat moment zat ik daar net mee, en hij begreep me helemaal. Ik mis hem ergens wel, but it's over.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat heb jij een mooie vriendin...!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 22:40 ]


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Oke, moet ik toch even editen he :3
    Hij zei laatst, gewoon uit het niets; ‘Je bent bloedmooi, echt perfect’ :3 :3 :3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    Oke, moet ik toch even editen he :3
    Hij zei laatst, gewoon uit het niets; ‘Je bent bloedmooi, echt perfect’ :3 :3 :3
    Ik zeg dat altijd tegen Naomy, gewoon omdat het zo is. (A) ik mag niet liegen van me mama =3


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    het voor mij opnemen +
    zeggen 'ik ga je missen als onze klas uit elkaar gaat'
    toen blooste ik wel ;P

    mijn ex zij tegen mij nadat hij 3weken op vakantie was geweest. dat hij heel erg van me hield en me ontzetten had gemist. en toen kreeg hij bijna tranen in ze ogen (of het was het licht) maar ik vond het zo lief <3

    vind het nogsteeds jammer dat we uit elkaar zijn.
    maar we zijn nu hele goeie vrienden.


    we all deserve to die

    Een vriend van mijn broer dienormaalnikstegenmezegt zei opeens dat ik hele mooie pretoogjes en kuiltjes in mijn ogen krijg als ik lach, en dat hij dat heel mooi vindt in een meisje.. ik moest blozen en wist niks te zeggen..


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Een vriend van mij die mij leuk vind begint altijd spontaan in de klas een liefdesliedje voor me te zingen, hij heeft geen verkeerde stem dus da klinkt dan best leuk :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    alles wat mijn beste vriend mijn beste vriend maakt ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.