• Ik vind het echt stom, ik word er steeds uitgegooit en hij is heel sloom -.-


    Derek and Meredith are soulmates.

    PurpleCow schreef:
    (...)

    Ik zal het eens uitleggen, haha :'D
    Je kan je nick niét veranderen. Je kan ook niet cammen en al die andere dingen.
    Om de oude te downloaden:
    Ga naar Start.
    Typ in: appwiz.cpl
    Je krijgt nu een lijst met de geinstalleerde progamma's op je pc.
    Ga naar Windows Live Essentials.
    Klik op verwijderen.
    Er opent zich een nieuw scherm. Kies om àlles van windows Live Essentials te verwijderen. [Ook mail, moviemaker, ...]
    Als dit verwijderd is, ga je naar een site om versie 8 [of een andere te downloaden]
    Klik alles aan wat je terug op je pc wilt hebben en je zal van al deze progamma's terug de oude en vertrouwde versie hebben (;


    Je kan dus wel cammen :P onder je typescherm staat video-call, als die er niet staat is er iets mis met je drivers.
    Behalve het niet kunnen veranderen van je nick is er geen functionaliteit weggehaald voor zover ik weet.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Je kan dus wel cammen :P onder je typescherm staat video-call, als die er niet staat is er iets mis met je drivers.
    Behalve het niet kunnen veranderen van je nick is er geen functionaliteit weggehaald voor zover ik weet.

    Hoe moet je dan andere blokkeren en hoe verander je je lettertype + letterkleur?

    Je kan wel je naamveranderen dan klik je boven op bijV je naam bij mij Taylor-Ann n dan komt op Internet iets te staan endan verander je hem gewoon en idk hoe je iemand moet blokkeren want ik wil een stom idioot kind verwijderen maar idk hoe.


    Derek and Meredith are soulmates.

    DaKrulliCode schreef:
    Ik wil de vorige weer maar dat lukt niet :/
    mijn pa heeft de nieuwste gedownload, hij kon hem er wel vanaf halen maar de vorige is niet meer gratis te downloaden.

    Ik vind de opmaak wel leuker maar ik heb de blokkeer knop nog niet gevonden, ik weet niet hoe ik mijn msnnaam moet veranderen (er staat nog steeds in dat mijn toetsweek afgelopen is, en dat is al 2 maanden zo), en volgens mij kan ik ook niet gewoon cammen?


    als je iemand wilt blokkeeren dan moet je klikken op laat me ofline zien voor dit persoon


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goddank dan dat ik die nieuwe msn niet heb. Je naam niet kunnen veranderen is like.. hel.


    No growth of the heart is ever a waste

    DaKrulliCode schreef:
    Ik wil de vorige weer maar dat lukt niet :/
    mijn pa heeft de nieuwste gedownload, hij kon hem er wel vanaf halen maar de vorige is niet meer gratis te downloaden.

    Ik vind de opmaak wel leuker maar ik heb de blokkeer knop nog niet gevonden, ik weet niet hoe ik mijn msnnaam moet veranderen (er staat nog steeds in dat mijn toetsweek afgelopen is, en dat is al 2 maanden zo), en volgens mij kan ik ook niet gewoon cammen?


    je kan wel cammen, maar alleen videogesprek. meer niet..
    en ik kan hem ook niet verwijderen, of een nieuwe vinden. D:


    Life is a beautiful struggle

    DancingMoon schreef:
    Hahaha ja die msn essentials ofso. Ik kan ook niet meer camme zonder videogesprek en i know,rare titel.
    dat heb ik ook en ik heb de oude :')
    ik heb een waarschuwing dat er een nieuwe versie is , maar ik installeer hem maar niet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Hoe moet je dan andere blokkeren en hoe verander je je lettertype + letterkleur?

    blokkeren dan klik je met rechter muisknop op iemand, en dan staat er offline weergeven voor deze persoon, dat is blokkeren,
    en lettertype en letterkleur daar ben ik nog niet achter gekomen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 12:03 ]


    Life is a beautiful struggle

    Versie 9 kon ik ook niet downladen.
    Neem gewoon 8, je merkt bijna geen verschil (;


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan gewoon niet tegen de hele msn. Ik heb dat ook niet :3


    Where there is a sea there are pirates...

    PurpleCow schreef:
    (...)

    Ik zal het eens uitleggen, haha :'D
    Je kan je nick niét veranderen. Je kan ook niet cammen en al die andere dingen.
    Om de oude te downloaden:
    Ga naar Start.
    Typ in: appwiz.cpl
    Je krijgt nu een lijst met de geinstalleerde progamma's op je pc.
    Ga naar Windows Live Essentials.
    Klik op verwijderen.
    Er opent zich een nieuw scherm. Kies om àlles van windows Live Essentials te verwijderen. [Ook mail, moviemaker, ...]
    Als dit verwijderd is, ga je naar een site om versie 8 [of een andere te downloaden]
    Klik alles aan wat je terug op je pc wilt hebben en je zal van al deze progamma's terug de oude en vertrouwde versie hebben (;

    Dat heb ik gedaan, maar nu kan ik er geen 9.0 versie meer opzetten omdat er 'al een nieuwere versie' opzit volgens het installatie programma.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben blij.
    door sharon
    heb ik 9.0 weer terug. _O__O_


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    ik ben blij.
    door sharon
    heb ik 9.0 weer terug. _O__O_

    Hoe heb je dat gedaan? :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb hem op de nieuwe laptop, nou serieus ik ben blij dat ik hem niet heb op mijn eigen. Je msnnaam niet kunnen veranderen is echt... kut.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heb hem nog niet gedowload en ben ook niet van plan!


    I'm just a little girl in a big mean world.