• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Wat Rutger mij heeft verteld is dat die mensen dus schijnbaar mensen buiten quizlet hierom zijn gaan vragen. Omdat ze hierdoor reclame maken voor de site komen ze in de top te staan. Ja, ik vind het ook oneerlijk, maar hij heeft wel gelijk: het is bevorderend voor de site en de bezoekersaantallen.


    Life is hard and then we die

    Er kan niet veel aan gedaan worden, ik vind het trouwens ook niet echt een probleem ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het ook raar!
    Bij mij staat nu justin bieber = gay op 1 met 161 kudo's
    Hier klopt iets niet!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ze zouden moeten instellen dat je alleen als lid kan stemmen op een Quiz. & Dan nog steeds 1x per IP-adres.
    Zo kun je wel mensen vragen je verhaal te lezen buiten Q om, maar blijft het wel eerlijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Ze zouden moeten instellen dat je alleen als lid kan stemmen op een Quiz. & Dan nog steeds 1x per IP-adres.
    Zo kun je wel mensen vragen je verhaal te lezen buiten Q om, maar blijft het wel eerlijk.

    Ja vind ik ook

    Amused zei op 13 dec 2010 - 15:36:

    Ik vind het ook raar!
    Bij mij staat nu justin bieber = gay op 1 met 161 kudo's
    Hier klopt iets niet!


    Momenteel al 164 kudo's zo kun je nooit eerlijk in de top 5 komen:(


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vengeance schreef:
    Ze zouden moeten instellen dat je alleen als lid kan stemmen op een Quiz. & Dan nog steeds 1x per IP-adres.
    Zo kun je wel mensen vragen je verhaal te lezen buiten Q om, maar blijft het wel eerlijk.
    Dat wil Rutger dus niet, omdat die kudo's toch een soort reclame zijn voor quizlet..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat Rutger mij heeft verteld is dat die mensen dus schijnbaar mensen buiten quizlet hierom zijn gaan vragen. Omdat ze hierdoor reclame maken voor de site komen ze in de top te staan. Ja, ik vind het ook oneerlijk, maar hij heeft wel gelijk: het is bevorderend voor de site en de bezoekersaantallen.


    Kunnen ze de plek in de top 5 niet met iets anders verdienen ofzo? Inplaats van kudo's? --'' Iets dat eerlijker is? Want zo is het eigenlijk ook niet leuk. nee. xP


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Laziza schreef:
    (...)

    Kunnen ze de plek in de top 5 niet met iets anders verdienen ofzo? Inplaats van kudo's? --'' Iets dat eerlijker is? Want zo is het eigenlijk ook niet leuk. nee. xP
    Ik heb van alles voorgesteld, maar hij blijft erbij dat hij het zo wil houden.


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Er kan niet veel aan gedaan worden, ik vind het trouwens ook niet echt een probleem ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het gezelliger met maar 400 mensen dan 2000.


    Food.

    en toch vind ik het oneerlijk,ja ik begrijp rutger ook. maar komop alleen omdat ze de site promoten. dan weet ik ook wat me te doen staat.

    loveprinses schreef:
    en toch vind ik het oneerlijk,ja ik begrijp rutger ook. maar komop alleen omdat ze de site promoten. dan weet ik ook wat me te doen staat.
    Nou ga je gang zou ik zeggen, dat is namelijk de enige reden geweest waarom hij die kudo's heeft uitgevonden.


    Life is hard and then we die

    Crowd schreef:
    Ik vind het gezelliger met maar 400 mensen dan 2000.


    En stél dat we het zo in de aantal van de 2000 hadden, zou de sfeer hier op Quizlet dan beter worden? Ik bedoel dan met het probleem dat we nu hebben, over die aantal kudo's enzo. Mensen moeten er ook tevreden mee zijn, het helpt niks als er veel leden zijn, en de sfeer er niet beter van word.(typing) (krul)


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Laziza schreef:
    (...)

    En stél dat we het zo in de aantal van de 2000 hadden, zou de sfeer hier op Quizlet dan beter worden? Ik bedoel dan met het probleem dat we nu hebben, over die aantal kudo's enzo. Mensen moeten er ook tevreden mee zijn, het helpt niks als er veel leden zijn, en de sfeer er niet beter van word.(typing) (krul)
    Maar voor Rutger is het nog altijd een site. Hij betaalt het, en bezoekersaantallen zorgen ervoor dat hij minder zelf hoeft te betalen. Immers: meer bezoekers -> meer bezoekers zien reclame -> meer sponsors. Die bezoekersaantallen zijn ook heel belangrijk. Geloof het of niet, maar die kudo's zouden zomaar eens bevorderend kunnen zijn voor het bestaan van quizlet.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar voor Rutger is het nog altijd een site. Hij betaalt het, en bezoekersaantallen zorgen ervoor dat hij minder zelf hoeft te betalen. Immers: meer bezoekers -> meer bezoekers zien reclame -> meer sponsors. Die bezoekersaantallen zijn ook heel belangrijk. Geloof het of niet, maar die kudo's zouden zomaar eens bevorderend kunnen zijn voor het bestaan van quizlet.


    Who knows. (krul)


    Once you go ''Black'' You never go Back.