• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Toronto schreef:
    (...)

    Het probleem is dat het niet zo gaat.
    Die mensen weten een manier om in een keer veel kudo's te geven.
    Het is niet zo dat je steeds maar kudo's krijgt en langzamerhand in de top 5 komt.
    Nee, die storys staan meteen in de top 5 met honderd kudo's
    Honderd kudo's dat kan niet, dat stel ik echt voor onmogelijk.
    Maar het kan best zo zijn dat ze extern zijn gaan zoeken hoor, er zijn redelijk wat jongeren bereid om hier kudo's aan te geven.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Honderd kudo's dat kan niet, dat stel ik echt voor onmogelijk.
    Maar het kan best zo zijn dat ze extern zijn gaan zoeken hoor, er zijn redelijk wat jongeren bereid om hier kudo's aan te geven.


    Kijk gewoon naar dat JB Gay verhaal bv.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:09 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Honderd kudo's dat kan niet, dat stel ik echt voor onmogelijk.
    Maar het kan best zo zijn dat ze extern zijn gaan zoeken hoor, er zijn redelijk wat jongeren bereid om hier kudo's aan te geven.


    Nee, want mijn story stond pas ook in de top vijf met 172 kudo's.
    Degene die dat kan doen met die kudo's dacht dat ik zijn klasgenoot was en had mij dus zoveel kudo's gegeven.
    En trouwens die 2de staat nu, heeft die kudo's ook niet eerlijk verdiend.
    Vrijdag had ze nog maar 37 abo's en 72 kudo's ofzow. En op het eind van de dag 150 kudo's.
    Beide Justin bieber verhalen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:10 ]


    <3

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Kijk gewoon naar dat JB Gay verhaal.
    Ik geloof best wel dat die persoon het voor elkaar heeft gekregen om via hyves of facebook ofzo mensen op te roepen om hierop te stemmen. Geloof het of niet; mensen zijn echt wel bereid om deze de top in te krijgen.


    Life is hard and then we die

    Grizzly schreef:
    iemand die het niet kan hebben dat ze uit de top 5 is gekickt? (A)


    Pardon? Mij gaat het niet om de kudo's op mijn stories, natuurlijk is het leuk maar daarom maak ik dit topic niet, kijk eens goed naar die eerste dan, Justin Bieber = Gay, hoeveel kudo's en abo's die heeft. Daar gaat het me om.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    3D schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat ze bedoeld dat diegene meer kudo's heeft, maar die op een oneerlijke manier heeft gekregen.
    Dus eigenlijk is het geen bullshit, helemaal niet zelfs. Ik ben het met haar eens. 8D

    Danku!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik geloof best wel dat die persoon het voor elkaar heeft gekregen om via hyves of facebook ofzo mensen op te roepen om hierop te stemmen. Geloof het of niet; mensen zijn echt wel bereid om deze de top in te krijgen.


    Laatst had het meisje dat door de hacker zelf toegegeven dat die persoon inderdaad high tec hackers zijn.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    thaBomb schreef:
    (...)

    Laatst had het meisje dat door de hacker zelf toegegeven dat die persoon inderdaad high tec hackers zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb Rutger gepb'd, kijken of we het hacker probleem (als die er echt is) kunnen oplossen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb Rutger gepb'd, kijken of we het hacker probleem (als die er echt is) kunnen oplossen.


    _O_


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Hacken, daar zie ik het nut dus niet van in, en ik weet dat jullie het over mij hebben. En nee, dat kan ik dus niet. Ik vraag gewoon vrienden om mij te helpen. En dat sommige mensen dan meteen omdat het zonder iets te vragen te verklaren is meteen naar hacken toe grijpen. Tjaa daar kan ik niks aan doen.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb Rutger gepb'd, kijken of we het hacker probleem (als die er echt is) kunnen oplossen.

    Ik heb Rutger hier ook al 'ns over gepb'd, maar nooit antwoord gehad o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    MenM schreef:
    Hacken, daar zie ik het nut dus niet van in, en ik weet dat jullie het over mij hebben. En nee, dat kan ik dus niet. Ik vraag gewoon vrienden om mij te helpen. En dat sommige mensen dan meteen omdat het zonder iets te vragen te verklaren is meteen naar hacken toe grijpen. Tjaa daar kan ik niks aan doen.


    Wow, dus je antwoordt nu pas hè. Heb je zoveel vrienden dan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MenM schreef:
    Hacken, daar zie ik het nut dus niet van in, en ik weet dat jullie het over mij hebben. En nee, dat kan ik dus niet. Ik vraag gewoon vrienden om mij te helpen. En dat sommige mensen dan meteen omdat het zonder iets te vragen te verklaren is meteen naar hacken toe grijpen. Tjaa daar kan ik niks aan doen.


    Alsof er opeens 190 mensen gaan staan kudoën op zo'n onzinverhaal?


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:31 ]