• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    MenM schreef:
    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?


    ik blijf het zielig vinden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MenM schreef:
    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?
    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Geen verwijten maken als je het niet zeker weet.


    Life is hard and then we die

    Zoals de eigenaar zegt, het is niet tegen de regels. En promote zelfs de site. Mijn vrienden houden er denk ik vanzelf wel mee op.

    En dat jij het zielig vind is jouw mening.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Geen verwijten maken als je het niet zeker weet.


    Toch nog iemand die niet meteen tegen mij is wegens mijn mening...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar voor Rutger is het nog altijd een site. Hij betaalt het, en bezoekersaantallen zorgen ervoor dat hij minder zelf hoeft te betalen. Immers: meer bezoekers -> meer bezoekers zien reclame -> meer sponsors. Die bezoekersaantallen zijn ook heel belangrijk. Geloof het of niet, maar die kudo's zouden zomaar eens bevorderend kunnen zijn voor het bestaan van quizlet.

    Maar hij wil toch ook dat Q Q blijft? Wat heeft hij er aan als dit een of andere levenloze haat-aan-alles-en-iedereen-site wordt? Dan zijn er denk ik een heleboel mensen weg hoor.


    Alis volat propriis

    MenM schreef:
    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?


    x'D Dan zijn zeker al jouw vrienden levenloos als ze erop gaan kudoën? Ik wil niet zeggen dat het zo is, maar het klinkt wel zo stom. :3


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    MenM schreef:
    (...)

    Toch nog iemand die niet meteen tegen mij is wegens mijn mening...
    Nee, absoluut niet. Ik geloof best wel dat er zoveel mensen zijn die dat zouden doen hoor, haha. Niet omdat ik het zelf ook vind, maar omdat ik mijn omgeving vaak meemaak dat tieners/jongvolwassenen het leuk vinden om aan dit soort dingen mee te werken.


    Life is hard and then we die

    MenM schreef:
    Zoals de eigenaar zegt, het is niet tegen de regels. En promote zelfs de site. Mijn vrienden houden er denk ik vanzelf wel mee op.

    En dat jij het zielig vind is jouw mening.


    je promoot de site niet, want je brengt geen nieuwe users mee, en je hebt de eigenaar niet eens gesproken, het enige wat je nu aan het doen bent is puur en alleen aandacht trekken met een titel zoals dat... ga eens een echt verhaal schrijven, kom eens eerlijk zonder je 'vrienden' in de top 5, dan praten we verder (:

    Wordt het ook niet.

    Jaa die top story vandaag 192 kudos en 11 abos wtf?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    SandiClaws schreef:
    (...)

    je promoot de site niet, want je brengt geen nieuwe users mee, en je hebt de eigenaar niet eens gesproken, het enige wat je nu aan het doen bent is puur en alleen aandacht trekken met een titel zoals dat... ga eens een echt verhaal schrijven, kom eens eerlijk zonder je 'vrienden' in de top 5, dan praten we verder (:
    Het gaat niet om de USERS het gaat om de bezoekersaantallen. Die zorgen ervoor dat Rutger meer geld kan vangen voor reclame.


    Life is hard and then we die

    SandiClaws schreef:
    (...)

    je promoot de site niet, want je brengt geen nieuwe users mee, en je hebt de eigenaar niet eens gesproken, het enige wat je nu aan het doen bent is puur en alleen aandacht trekken met een titel zoals dat... ga eens een echt verhaal schrijven, kom eens eerlijk zonder je 'vrienden' in de top 5, dan praten we verder (:


    Ik heb niet met de eigenaar gesproken dat klopt, maar zoals sommige mensen net al zeiden. De eigenaar zegt dat het promoten is, en ja dat doe ik wel, ik zorg voor site verkeer, en een bekende naam bij meer mensen. Dus dat doe ik dus wel. Op dit terrein kan je me niks wijs maken want ik weet er alles vanaf.

    En zoals ik eerder heb gezegt. Is het eerlijk.

    MenM schreef:
    (...)

    Ik heb niet met de eigenaar gesproken dat klopt, maar zoals sommige mensen net al zeiden. De eigenaar zegt dat het promoten is, en ja dat doe ik wel, ik zorg voor site verkeer, en een bekende naam bij meer mensen. Dus dat doe ik dus wel. Op dit terrein kan je me niks wijs maken want ik weet er alles vanaf.

    En zoals ik eerder heb gezegt. Is het eerlijk.


    Je geeft de indruk dat het helemaal niet om de bezoekers en deze site gaat, maar zodat jou story meer bekender gaat worden. En die story slaat nergens op, eigenljk. Maar dat terzijde.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MenM schreef:
    Waarschijnlijk heb ik meer vrienden dan jullie zo te zien.(niet slecht bedoelt maar anders vraag je het niet) En hoe zou ik dan moeten hacken, ik heb verstand van computers dat klopt maar hacken nee... Zit mij veelste veel risico's aan. En daarbij weet ik ook niet hoe het moet. En ja ik krijg nu van iemand dit topic doorgestuurd. Eerder wist ik het niet. En heel toevallig(nog een keer) hebben mijn vrienden het niet zo op Justin Bieber.

    En daarbij ben ik jullie geen verantwoording schuldig?


    En ookal zou je het willen, je mag je zelf toch geen hacker noemen (cat). Hackers weten ergens zonder moeite ongezien in te komen en kunnen zo helpen een site te verbeteren of wat dan ook. Echte hackers doen er geen slechte dingen mee en doen het niet voor hun zelf.
    Dus ookal wil je het je bent geen hacker (zoals je al zegt)

    Waaruit concludeer jij dat dan?