• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Grizzly schreef:
    eerlijk vindt ik dit in het algemeen dikke bullsh*t. oooh, zo erg, die ene heeft meer kudo's dan jou, big drama.


    Ik denk eigenlijk dat ze bedoeld dat diegene meer kudo's heeft, maar die op een oneerlijke manier heeft gekregen.
    Dus eigenlijk is het geen bullshit, helemaal niet zelfs. Ik ben het met haar eens. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Huh? Wat bedoel je nou xd?


    lees dit hele topic maar eens door. En vertel me dan nog eens hoe eerlijk het hier gaat

    en @ grizzly, het gaat niet om het hebben van meer of minder kudo's maar of het eerlijk is of niet, zelfs Nancy, om maar een voorbeeld te geven die wel een paar honderd abo's had op haar verhalen kreeg niet zoveel kudo's

    we zijn nu met 264 man online he, en ik wed met jou dat dat verhaal straks 250 kudo's heeft, en mij kun je echt niet wijsmaken dat de hele f**king lijst heeft zitten stemmen op één verhaal, want dat gebeurt nooit, en al helemaal niet op een verhaal van 77 woorden, wat één hoofdstuk is, en van een lid dat hier nog maar 5 dagen rond moet hangen

    Ik vind de 'Top stories' zowiezo al niet eerlijk. De verhalen die erin staan zijn meestal de verhalen van Bieber, TH of andere populariteiten. Het gaat enkel om het meeste kudo's, zo krijgt de rest toch geen kans meer? Het is niet zo dat als je in de top drie staat, veel kudo's hebt, of veel abo's, dat een ander dat niet waard is.
    Maar inderdaad, vals spelen kan gewoon niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    oke, tegen dat hacken en valsspelen kan ik ook niet tegen... stiekem ben ik benieuw hoe dat werkt. ma idd, wtf, een speler van 5 dagen met n hoofdstuk vn 77 woorden 150 kudo's? vet onmogelijk xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind het gewoon stom.
    Je moet die kudo's eerlijk verdienen en niet door valsspelen.


    <3

    Grizzly schreef:
    oke, tegen dat hacken en valsspelen kan ik ook niet tegen... stiekem ben ik benieuw hoe dat werkt. ma idd, wtf, een speler van 5 dagen met n hoofdstuk vn 77 woorden 150 kudo's? vet onmogelijk xD


    Haha precies. Het is gewoon triest van die koter. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toronto schreef:
    Ik vind het gewoon stom.
    Je moet die kudo's eerlijk verdienen en niet door valsspelen.
    Het is geen valsspelen, het is speciaal gemaakt hiervoor.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is geen valsspelen, het is speciaal gemaakt hiervoor.

    En toch is het gewoon vals. (duivel)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Grizzly schreef:
    oke, tegen dat hacken en valsspelen kan ik ook niet tegen... stiekem ben ik benieuw hoe dat werkt. ma idd, wtf, een speler van 5 dagen met n hoofdstuk vn 77 woorden 150 kudo's? vet onmogelijk xD


    plus, nu ben ik echt heel erg benieuwd wat er was gebeurd als die min-kudo's er nog waren.. wedden dat de echt goede verhalen dan opeens allemaal uit de lijst waren verdwenen om plaats te maken voor deze troep?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is geen valsspelen, het is speciaal gemaakt hiervoor.


    eh wut?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SandiClaws schreef:
    (...)

    lees dit hele topic maar eens door. En vertel me dan nog eens hoe eerlijk het hier gaat

    en @ grizzly, het gaat niet om het hebben van meer of minder kudo's maar of het eerlijk is of niet, zelfs Nancy, om maar een voorbeeld te geven die wel een paar honderd abo's had op haar verhalen kreeg niet zoveel kudo's

    we zijn nu met 264 man online he, en ik wed met jou dat dat verhaal straks 250 kudo's heeft, en mij kun je echt niet wijsmaken dat de hele f**king lijst heeft zitten stemmen op één verhaal, want dat gebeurt nooit, en al helemaal niet op een verhaal van 77 woorden, wat één hoofdstuk is, en van een lid dat hier nog maar 5 dagen rond moet hangen
    Nee maar luister nou, die kudo's zijn gemaakt om mensen naar deze site toe te halen! Je kunt verhalen kudo'en, ook al ben je geen lid. Daarom krijgen ze zoveel kudo's; ze maken gewoon reclame op andere sites.


    Life is hard and then we die

    Crowd schreef:
    Ik vind het gezelliger met maar 400 mensen dan 2000.

    Same here!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zo wanhopig bent om in de top 5 te staan.
    Waarom zal je dat zo graag willen zeg? =.=
    Ik bedoel het gaat hier toch echt niet om de hoeveelheid mensen die je verhaal een groene duimpje geven?
    Ik vind het er meer om gaan of je een beetje leuk schrijft ofzo.
    Amen.


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee maar luister nou, die kudo's zijn gemaakt om mensen naar deze site toe te halen! Je kunt verhalen kudo'en, ook al ben je geen lid. Daarom krijgen ze zoveel kudo's; ze maken gewoon reclame op andere sites.


    Het probleem is dat het niet zo gaat.
    Die mensen weten een manier om in een keer veel kudo's te geven.
    Het is niet zo dat je steeds maar kudo's krijgt en langzamerhand in de top 5 komt.
    Nee, die storys staan meteen in de top 5 met honderd kudo's

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:04 ]


    <3

    Cheers schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zo wanhopig bent om in de top 5 te staan.
    Waarom zal je dat zo graag willen zeg? =.=
    Ik bedoel het gaat hier toch echt niet om de hoeveelheid mensen die je verhaal een groene duimpje geven?
    Ik vind het er meer om gaan of je een beetje leuk schrijft ofzo.
    Amen.


    Ze heeft niet over in de top 5 staan.
    Snap je het dan niet? Q wordt gehackt!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.