• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Poseidon schreef:
    Er kan niet veel aan gedaan worden, ik vind het trouwens ook niet echt een probleem ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    kan rutger niet gewoon een topstories van bezoekers maken en een topstories van leden zelf?(krul)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    iemand die het niet kan hebben dat ze uit de top 5 is gekickt? (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Stroopwafel schreef:
    kan rutger niet gewoon een topstories van bezoekers maken en een topstories van leden zelf?(krul)
    Dat is veel gedoe om een klein dingetje XD Maar je kunt het proberen ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is veel gedoe om een klein dingetje XD Maar je kunt het proberen ^^


    hoe?:9~


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Grizzly schreef:
    iemand die het niet kan hebben dat ze uit de top 5 is gekickt? (A)


    Dat hoeft niet per se, en ik ben het er trouwens met haar eens. :3


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    hoe?:9~
    Rutger pb'en ^^ Misschien als meerdere mensen dat doen, dat er iets gebeurt XD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Rutger pb'en ^^ Misschien als meerdere mensen dat doen, dat er iets gebeurt XD?


    Goed idee^^ Samenwerken! xD


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    je hebt het nu wel over 'eerlijke' stemmen he.. maar dat topic over de hackers die met de site lopen te rommelen en tientallen kudo's in een keer kunnen geven dan? noem je dat ook eerlijk? plus, hij betaald minder dan dat hij verdient de spotlight hoor... ik vind dit gewoon complete onzin

    Je kan eigenlijk niet echt vals spelen met kudo's. Je kan namelijk maar één keer per dag stemmen met je netwerk. Dus hoeveel profielen je ook aanmaakt, het is je netwerk dat bijhoudt of je al hebt gestemd vandaag of niet.

    I actually don't care. Mensen kunnen zoveel kudo's hebben, maar weinig lezers die hun verhaal écht leuk vinden en reacties plaatsen. Toen er eerst geen kudo's waren, was iedereen toch ook tevreden? Ik ben al blij dat tenminste iemand mijn verhaal volgt. :') Dan weet je zeker dat je het niets voor niets doet. Tenzij je het gewoon voor de lol doet. Ik bedoel, c'mon. :'D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:35 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Newyorker schreef:
    Je kan eigenlijk niet echt vals spelen met kudo's. Je kan namelijk maar één keer per dag stemmen met je netwerk. Dus hoeveel profielen je ook aanmaakt, het is je netwerk dat bijhoudt of je al hebt gestemd vandaag of niet.


    zie mijn commentaar over hackers die wel een mnier hebben gevonden om vals te spelen, er zijn notabene nog users die eerlijk toegeven dat ze valsspelen en gebruik hebben gemaakt van die hackmogelijkheid

    Grizzly schreef:
    iemand die het niet kan hebben dat ze uit de top 5 is gekickt? (A)


    Dat is grappig.

    Ontopic: Ik vind het gewoon belachelijk dat verhaal 'Justin Bieber = gay'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SandiClaws schreef:
    je hebt het nu wel over 'eerlijke' stemmen he.. maar dat topic over de hackers die met de site lopen te rommelen en tientallen kudo's in een keer kunnen geven dan? noem je dat ook eerlijk? plus, hij betaald minder dan dat hij verdient de spotlight hoor... ik vind dit gewoon complete onzin
    Huh? Wat bedoel je nou xd?


    Life is hard and then we die

    eerlijk vindt ik dit in het algemeen dikke bullsh*t. oooh, zo erg, die ene heeft meer kudo's dan jou, big drama.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.